کردستان بر سکوی نخست رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای بزرگسالان کشور ایستاد

تیم ورزش‌های زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی کردستان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور به مقام قهرمانی رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی کشور شامگاه جمعه با قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید.

 این مسابقات با حضور 16 استان کشور طی روزهای 22 تا 24 شهریورماه در دو رده سنی 19 تا 30 و 31 تا 40 سال یادواره سرداران شهید داریوش ریزوندی و محمود شهبازی برگزار شد.

بزرگسالان پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل‌بازی و کشتی پهلوانی در اوزان 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای رده سنی 31 تا 40 سال، تیم کردستان عنوان نخست را کسب کرد، اصفهان دوم شد و استان‌های کرمانشاه و فارس مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی 19 تا 30 سال، تیم یزد بر سکوی اول ایستاد، کرمان مقام دوم را به دست آورد، کردستان و خراسان رضوی به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ م ح

پایان رقابت های زورخانه ای بزرگسالان کشور

 

 

 

 

در رشته کشتی پهلوانی رده سنی 19 تا 30 سال، در اوزن 60 و 90 کیلوگرم هیمن میرزایی و مبین زیبالقا دو نشان زرین طلا را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند.

 

در رده سنی 31 تا 40 سال، وزن 80 کیلوگرم طاها بهارمست صاحب گردن آویز طلا شد و در اوزان 70 و 90 کیلوگرم عرفان احمدی و سیروان حسینی به ترتیب نشان نقره و برنز را کسب کردند.

 

در نتیجه تیمی، کردستان در مجموع دو رده سنی با 292 امتیاز سکوی نخست را فتح کرد، اصفهان با 223 امتیاز دوم شد و کرمانشاه با 199 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

تیم کردستان با ۲۵ ورزشکار به سرپرستی عزت‌الله یاعلی و مربیگری مهران احمدی و فواد طاهرنژادیان در این رقابت‌ها حضور یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.