مدیر اجرایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج خبر داد؛

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به دوسالانه نارنج

آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج، پایان شهریورماه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بادپر مدیر اجرایی ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار به این دوسالانه است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل استقبال بالا مهلت ارسال اثر تمدید نمی‌شود، ادامه داد: تاکنون، علاوه بر تمام استان‌های کشور از ۸ کشور دیگر نیز داستان به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شده است که این تعداد تا پایان مهلت ارسال قطعا بیشتر می‌شود.

بادپر با بیان اینکه مراسم اختتامیه این دوسالانه اواخر آذرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: نیمه دوم مهرماه نتایج مرحله اولیه و اسامی داستان‌هایی که به مرحله نهایی راه یافتند اعلام می‌شود.

وی افزود: در نخستین فرصت پس از پایان مهلت ارسال آثار اسامی همه داستان‌های دریافتی و شرکت‌کنندگان در سایت نارنج منتشر می‌شود.

مدیر اجرایی ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به اینکه اطلاعات این دوسالانه از طریق سایت نارنج به نشانی www.naranj.org و کانال تلگرامی رادیو نارنج به نشانی radionaranj@منتشر خواهد شد اضافه کرد: داوران اولیه و نهایی ششمین دوره این دوسالانه نیز در روز اختتامیه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ن

مهلت ارسال آثار به دوسالانه نارنج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار