آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛دکتر حجت‌الله جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روز گذشته(جمعه) 9 مصدوم و مجروح ایرانی حادثه تروریستی ذی‌قار عراق در مرز شلمچه به عوامل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل داده شدند.

 وی افزود: در ابتدا از کل مجروحان این حادثه، سه مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، یک مصدوم در بیمارستان نفت، یک مصدوم در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، سه مصدوم در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بستری و یک مجروح نیز بلافاصله به وسیله بالگرد اورژانس هوایی به اهواز انتقال یافت.

 معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: شب گذشته دو نفر از مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار که در بیمارستان شهید بهشتی آبادان بستری بودند، به علت نیاز به جراح عروق به اهواز اعزام شدند و مصدوم سوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شد.

 جانبی افزود: همچنین مصدومی که در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری بود، شب گذشته به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت که اکنون تحت مراقبت و درمان آنتی‌بیوتیکی قرار دارد و حال عمومی این مجروح خوب گزارش شده است.

 وی گفت: همچنین از سه مصدومی که در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بستری شده بودند، یک مجروح که خوشبختانه دارای مشکل خاصی نبود، شب گذشته پس از انجام اقدامات درمانی سرپایی مرخص شد و دو مصدوم دیگر این حادثه در این بیمارستان همچنان بستری و اکنون در لیست نوبت جراحی ارتوپد قرار دارند و امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

 معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:  یک مصدوم این حادثه تروریستی که در بیمارستان نفت آبادان بستری بود، شب گذشته به صورت سرپایی و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی ترخیص شد. در مجموع از هشت مصدومی که در بیمارستان‌های علوم پزشکی آبادان بستری شدند، تاکنون سه نفر مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/د

وضعیت مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.