تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در استهبان

شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در استهبان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در استهبان از ۲۴۸ حافظ کل قرآن کریم که در یک سال گذشته موفق به تحفیظ کامل قرآن شده اند، تجلیل شد.

وی تصریح کرد: شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در استهبان با حضور بیش از پنج هزار حافظ و قاری قرآن کریم از ۲۷ استان و کشورهای عراق، لبنان و پاکستان در قالب بزرگترین گردهمایی حافظان کل قرآن کریم برگزار شده است .

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه بزرگ قرآنی ادامه داد: مؤسسه بیت‌الاحزان ۲۰ سال پیش کار خود را در یک روستا آغاز کرد، اما با شیوه کار جهادی امروز موفق به راه‌اندازی بیش از ۱۶۰ شعبه در نقاط مختلف کشور شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اضافه کرد: این مؤسسه هم‌اکنون دارای ۹ مدرسه شبانه روزی تخصصی حفظ یکساله قرآن کریم و یک حوزه علمیه قرآن محور است.

حجت‌الاسلام مصطفی خاوری، امام جمعه استهبان نیز بیان کرد: امروز شهرستان استهبان به برکت فعالیت‌های قرآنی و بخصوص مؤسسه بیت‌الاحزان تبدیل به شهرستان قرآنی شده است.

انتهای پیام/ن

جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در استهبان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار