فریده شجاعی: تاکنون استقلال را اینطور ندیده بودم/ منصور تحمل دیدن باخت های استقلال را نداشت

همسر مرحوم پورحیدری گفت:اگر منصور هم در این مقطع زنده بود و این باخت ها را می دید برایش گران تمام می‌شد.

فریده شجاعی: تاکنون استقلال را اینطور ندیده بودم/ منصور تحمل دیدن باخت های استقلال را نداشتفریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره باخت استقلال و اینکه اگر مرحوم منصور پور حیدری زنده بود شرایط این تیم را تحمل می‌کرد یا خیر گفت: خیلی از استقلالی‌ها از این باخت ناراحت هستند درست همانند ما که از باخت این تیم ناراحت می‌شویم. در هر صورت باخت برای ورزشکاران و تیم‌ها وجود دارد اما وقتی تعداد آن زیاد می‌شود بدون شک تحمل آن برای ما استقلالی ها سنگین است.

او ادامه داد: به هرترتیب فکر نمی‌کنم این باخت‌ها آخر کار باشد و می‌توان آن را جبران کرد. از طرفی باید باخت‌های گذشته آسیب شناسی شود و به نوعی مشکل‌های رخ داده را حل کرد.

همسر مرحوم پور حیدری افزود: منصور یک استقلالی واقعی بود و زمانی که خدا بیامرز زنده بود تحمل چنین باخت‌هایی را نداشت و عذاب می‌کشید بنابراین اگر منصور هم در این مقطع زنده بود دیدن این باخت ها برایش گران تمام می‌شد چرا که او تحمل این باخت ها نداشت.

او درباره طلب‌های منصور پورحیدری گفت: تا به این لحظه هیچ‌گونه اتفاقی درباره پرداختی های منصور رخ نداده است.

همسر مرحوم پورحیدری درباره برکناری منصوریان گفت: معتقدم باید به منصوریان فرصت داده شود چرا که او مربی خوبی است. از طرفی هم انقدر به تیم نزدیک نیستم که علت اصلی را بدانم اما در هر صورت باید مشکل‌های پیش رو با آسیب‌شناسی حل کرد. منصوریان مربی قابلی است اما باید دید  گره کار کجاست. آیا این مشکل از سوی کادر فنی است یا مدیریت. به هر ترتیب اگر مشکل از سمت مدیریت یا کادر فنی است باید حل شود.

فریده شجاعی درباره عملکرد مدیریتی افتخاری بیان کرد: صراحتا نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم اما به هر حال این مشکلی هست که باید اصلاح شود. تا حالا استقلالی به این بدی نداشتیم و نمی‌دانم گره کار کجاست.

انتهای پیام /

اظهارات فریده شجاعی درمورد شکست های استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار