مدیرعامل آتش نشانی کازرون خبر داد؛

اجرای مانور اطفای حریق در میدان شهدا/وضعیت فعلی میدان شهدا و بازار نگران‌کننده است

مدیرعامل آتش نشانی کازرون از وضعیت نگران کننده میدان شهدا و بازار این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی صادق‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون امروز با اشاره به برگزاری مانور اطفای حریق در میدان شهدا ادامه داد: در این مانور که بدون هماهنگی قبلی و به منظور سنجش میزان آمادگی آتش‌نشانان در نقطه مرکزی شهر اجرا شد، ماشین‌های اطفای حریق و آبرسان از هر ۲ ایستگاه فراخوانده شدند.

وی در حاشیه این مانور با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی میدان شهدا و بازار، تصریح کرد: شلوغی و تجمع مردم در میدان شهدا از یک سو، وجود ترافیک در خیابان‌های منتهی به میدان شهدا مانند ابوذر و سلمان از سوی دیگر و نیز نبود راه‌های دسترسی مناسب و گریز و نجات، موجب می‌شود تا در صورت بروز آتش‌سوزی کار اطفای حریق و امداد و نجات در این منطقه از شهر به شدت دشوار و یا حتی در برخی موارد غیرممکن باشد.

وی با یادآوری اینکه در هنگام حادثه ثانیه‌ها نیز ارزشمندند، هشدار داد: بروز آتش‌سوزی یا دیگر حوادث غیرمترقبه با شرایط فعلی می‌تواند به یک فاجعه بدل شود.

صادق‌زاده لزوم توجه و اقدام عملی ارگان‌های ذی‌ربط را خواستار شد و افزود: پیش از این نیز در خصوص وضعیت ناایمن بازار و میدان شهدا به مسئولین نامه‌نگاری شده، اما تاکنون اقدام عملی برای رفع مشکلات این منطقه انجام نگرفته است.

مانور اطفای حریق موسوم به ساعت صفر به صورت دوره‌ای بدون هماهنگی با پرسنل و برای سنجش آمادگی و شرایط تجهیزات و ماشین آلات و نیز وضعیت مناطق حادثه‌خیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

اجرای مانور اطفای حریق در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.