کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«ملکه زنبورها» در مراحل پایانی تدوین قرار دارد/ آغاز صداگذاری این فیلم به زودی

علی محمد قاسمی از آخرین وضعیت ساخت و همچنین اکران فیلم‌های خود خبر داد.

آخرین وضعیت «ملکه زنبورها» و «سگ‌ها و آدم‌ها» از زبان کارگردانعلی‌محمد قاسمی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ملکه زنبورها» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مراحل پایانی تدوین این اثر هستیم که تقریبا به زودی تمام می‌شود.

وی افزود: پس از پایان تدوین به صداگذاری می‌پردازیم و حدود دو ماه آینده این بخش نیز به اتمام می‌رسد.

این کارگردان با اشاره به موسیقی فیلمش اذعان داشت: فضا و حس و حال کار به نحوی است که نیاز به موسیقی ندارد و ریتم درون پلان‌ها قصه را به خوبی پیش خواهد برد.

قاسمی با اشاره به وضعیت اکران «سگ‌ها و آدم‌ها» بیان کرد: این اثر را برای چند جشنواره خارجی فرستادیم و منتظر جواب هستیم.

قاسمی درباره قصه «ملکه زنبورها» خاطرنشان کرد: این فیلم، قصه عشق و شرم نسلی است که آرزوهایشان برآورده نشده است و دست به هر کاری می‌زنند تا عقده‌های مانده بر ذهنشان به وقوع بپیوندد و همچنین داستان نسلی امروزی‌تر که با اتکا و اعتماد به نسل مسن‌تر، در پی اثبات صداقت و پاکی خود است، برای رسیدن به آرامش و عشق. هر دو اما به دو گونه به مرگ می‌اندیشند‌.

گفتنی است عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده: مهدیه حسینی، علی محمد قاسمی، اعظم نجفیان، تهیه‌کننده، کارگردان، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، بازیگران: محمود نظرعلیان، آوا درویشی، امیر شکرگزار، محبت قاسمی، اقبال بهاری،‌ بازیگردان و دستیار کارگردان: پیمان مقدمی، برنامه ریز: اعظم نجفیان، دستیار فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، مدیر تولید و عکاس: مریم فخیمی، دستیار تولید: سیف‌الله فیضیان، طراح صحنه: علی محمد قاسمی، دستیار صحنه: حامد آزاد، طراح لباس: نوید بهتویی، مانا یزدانی امیری، صدا: بهروز شهامت.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت ساخت و اکران دو فیلم ملکه زنبورها و سگ‌ها و آدم‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار