انجام دو هزار بازرسی از واحدهای صنفی کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: دوهفته گذشته در مجموع 2 هزارو 263 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛با بیان کشف 85 مورد تخلف در بازرسی‌های هفته گذشته از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان کردستان، گفت: در این رابطه 61 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 114 میلیون و 601 هزارو750 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

 رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 98 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 47 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/ م ح

کشف 85 مورد تخلف در بازرسی‌های هفته گذشته از واحدهای صنفی و غیرصنفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.