روشن: افتخاری با افتضاح هایش باید بماند و پاسخگو باشد/ منصوریان نباید اخراج شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: افتخاری باید بماند و این طور نمی‌شود که او به راحتی کنار برود چرا که باید پاسخگوی افتضاح‌هایش باشد.

روشن: افتخاری با افتضاح هایش باید بماند و پاسخگو باشد/ منصوریان نباید اخراج شودحسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا منصوریان برکنار شود یا خیر گفت: به هیچ عنوان به صلاح نیست که منصوریان برکنار شود. با این حال منصوریان یا برنامه داشته یا نداشته به جای خود اما به هر ترتیب از این دو حالت خارج نیست. منصوریان با همان تیمی که نیم فصل  سال گذشته به نایب قهرمانی رسیده بود وارد فصل جدید شد و برای این فصل تنها کمی تغییر ایجاد کرد. به این ترتیب می‌توان اعلام کرد یا منصوریان با فکر آمده البته نه برای سال 1402- 1403 و یا اینکه اصلا برای فصل پیش رو فکر نکرده است .

او ادامه داد:اکنون نیز مربی ایرانی هم نیست که به راس کادر بیاید و خارجی‌های خوب هم سرکار هستند و بقیه ساندویچ‌های بیکار هم در دست دلالان قرار دارند.

روشن افزود: مربیان ایرانی فرصت طلب نیز دوست دارند در این برهه زمانی به نیمکت استقلال بیایند و سپس با یک باخت اعلام کنند که ما تیم را نبستیم و ان شا الله از سال بعدی با تیم قدرتمند روانه میدان می‌شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: معتقدم باید به منصوریان فرصت داده شود تا ببینیم او چه کار در نظر داشته تا انجام دهد با تمام علاقه‌ای که به منصوریان دارم اما این مسئله دلیل نمی‌شود حرف نزنم و باید بگویم منصوریان با هیچ فردی مشورت نکرده و فقط طوری نشان داده که انگار همه چیز را بلد است.

روشن عنوان کرد: جالب است پس از جذب بازیکنان، آقایان در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند که هر بازیکنی که سرمربی در نظر داشت را جذب کردیم که این مسئله نهایت نفهم بودن یک مدیر را نشان می دهد.

او تصریح کرد: کمیته فنی در باشگاه استقلال وجود ندارد و شخص منصوریان هم بدون حضور درکمیته فنی وارد باشگاه استقلال شد .تنها کار مثبتی که من از آن استقبال کردم جمع و جور کردن وضعیت تیم امید توسط منصوریان بود که این تیم را در اختیار نوازی قرار داد در غیر این صورت تمامی کارهای این افراد تا به اینجا منفی بوده است.

روشن بیان کرد:‌باز هم می‌گویم فرصت‌طلبانی در این برهه هستند که به واسطه مدیران عامل و رابطه با دلالان در نظر دارند به نیمکت استقلال نزدیک شوند اما باید بدانیم این مربیان دلشان برای تیم نمی‌سوزد و تنها برای پول جلو می‌آیند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه افتخاری بماند یا برود گفت: معتقدم افتخاری هم به دلیل افتضاح‌هایی که به بار آورده همراه با توفیقی باید بماند و تنها افرادی همچون ملکی ،قریب ،قراب و زمانی بی‌تقصیر هستند.

روشن ادامه داد:به این ترتیب افتخاری باید بماند و این طور نمی‌شود که او به راحتی کنار برود .او باید بماند و پاسخگوی افتضاح‌هایش باشد. از روز اول هم گفتم این افتخاری تعطیل است اما همه به من خندیدند .از طرفی همه اعلام کردند افتخاری فامیل فلان شخص است و از این حرف ها.همچنین از شخص وزیر ورزش و جوانان که ارادت خاصی نیز به او دارم می خواهم در این مورد پاسخگو باشد .سلطانی‌فر را خیلی قبول دارم اما او در این کار مشکل پیدا کرد به ویژه اینکه مدیرعامل استقلال پیش از انتخاب هیئت مدیره معرفی شد که این اصلا کار درستی نبود.

انتهای پیام/

ساندویچ ها و مربیان ایرانی فرصت طلب به دنبال نیمکت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
علی منصور باید بماند تا آخرفصل به شرطی که حمایت قاطع بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
اقای روشن دمت گرم با گفته هایت اما صحبت تنها هم دردی را دوا نمیکند تا زمانی که پیشکسوتان دلسوز استقلال خودشان را کنار بکشند افرادی بی مسئولیت و بی لیاقت استقلال را به نابودی میکشانند و طرفداران هم سرخورده و ناامید میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
منصوریان بره روحانی رو بیارن تو 100 روزه میاره صدر جدول.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
اقای روشن یعنی اعدامش کنن بجای اخراج خخخخ
آخرین اخبار