امام جمعه یزد؛

تاکید امام جمعه یزد بر ترویج فرهنگ عاشورا و انتقال آن به نسل جوان

امام جمعه یزد بر ترویج فرهنگ عاشورا و انتقال آن به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمد رضا  ناصرین ماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در جلسه هم اندیشی هیآت مذهبی به برگزاری مراسم عزاداری و برپایی مجالس روضه خوانی در ماه محرم اشاره کرد و گفت : این عشق و دلدادگی به سالار شهیدان باعث می شود تا راه و نام امام حسین (ع) نسل به نسل منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان را در دفاع از کیان نظام و حرم ائمه اطهار (ع )ناشی از فرهنگ عاشورا ، خود باوری ، فداکاری و مبارزه با ظلم بیان کرد .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد هم با اشاره به پوشش گسترده عزاداری مردم حسینیه ایران گفت: عشق و ارادت مردم به سالار شهیدان مثال زدنی و غیر قابل توصیف است و صدا و سيما می تواند تنها گوشه ای از اين خلوص، شور و شعور را به تصوير می كشد.

 پهلوانیان با اشاره به ثبت رکورد کم نظیر پوشش تصویری عزاداری مردم استان در سال گذشته در شبکه های استانی و ملی گفت : امسال قرار است صدا وسيمای يزد با همكاری دبيرخانه حسينيه ايران، تعدادی از نوحه ها را به صورت کوتاه و با زبان های بين المللی به صورت زير نويس آماده و پخش كند.

انتهای پیام/ی

انتقال  فرهنگ عاشورا  به  جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار