نویسنده آمریکایی: ترامپ از خودشیفتگی شدید رنج می‌برد/ او موجودی نفرت‌انگیز است

مولف کتاب «توطئه علیه آمریکا» در اظهاراتی شدیداللحن به انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ پرداخت.

نویسنده آمریکایی: ترامپ از خودشیفتگی شدید رنج می‌برد/ او موجودی نفرت‌انگیز استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه،  «فیلیپ روت»، (Philip Roth) نویسنده آمریکایی در مصاحبه ای که روز شنبه در روزنامه فرانسوی لیبراسیون منتشر شد، گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از «خودشیفتگی شدید رنج می برد، او دروغگویی تمام عیار، جاهل، خالی بند، موجودی نفرت انگیز با روحیه انتقام جو و تا حدودی سالخورده است».

مولف کتاب «توطئه علیه آمریکا» اعلام کرد «من با گفتن این حرف ها ویژگی های حداقلی او را بیان کردم. رفتار و بی تجربگی او و اظهارات ناشایستی که بیان می کند ما را آزرده می کند. در خطراتی که بی خردی این فرد احتمال دارد برای آمریکا و جهان به بار آورد محدودیتی وجود ندارد».

فیلیپ روت ژانویه گذشته در نیویورکر از دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرده بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تشدید نژادپرستی علیه آفریقایی-آمریکایی ها گفت:‌ «واضح است که تاریخ طولانی سرکوب آفریقایی- آمریکایی ها مسائل زیادی ایجاد کرده است. آنچه که به من مربوط می شود فکر نمی کنم به عنوان مثال نژادپرستی اکثریت آمریکایی ها ثابت شده باشد. من فکر می کنم فقط مشتی نژادپرست در بین نمایندگان کنگره و یک نفر نیز در کاخ سفید وجود دارد».

انتهای پیام/

 

انتقاد نویسنده آمریکایی از ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
من یک سگ داشتم اسمش راگذاشته بودم ترامپ متاسفانه سقط شد حالا اسم ترامپ رامیگذارم سگ کثیف شاید اینم هنین روزا سقط بشه انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
من یک سگ داشتم اسمش راگذاشته بودم ترامپ متاسفانه سقط شد حالا اسم ترامپ رامیگذارم سگ کثیف شاید اینم هنین روزا سقط بشه انشاالله.
آخرین اخبار