آیت‌الله جوادی آملی:

شهدای مدافع حرم خوی فرشتگی دارند

مرجع تقلید شیعیان گفت: ما در مملکت فرشته فراوان داریم، همین‌که شما می‌بینید شهدای مدافع حرم این‌ها فرشتگان‌اند، این خوی فرشتگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،و به نقل از روابط عمومی موسسه علوم وحیانی اسرا، آیت‌الله جوادی آملی در دیدار عده‌ای از قضات و اعضای شورای حل اختلاف تهران در توصیه‌ای به مسئولان دستگاه قضا اظهار داشت: مسئولان دستگاه قضا باید توجه داشته باشند که این دستگاه سهم مهمی در حفظ نظام دارد این نظام باید انقلابی باشد، یعنی چه وقتی مردم عدل ببینند تشنه آن هستند، همین‌که دیدند امام راست می‌گوید دین راست می‌گوید، سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

وی گفت: بالاخره 10 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند دو سال جنگ داخلی بود، هشت سال جنگ خارجی، چرا تحمل کردند؟ دیدند این حرف‌ها راست است این را ما باید حفظ کنیم و می‌شود حفظ کرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: باید بدانیم اگر مختصر غذای سمّی و مانده کسی بخورد بالا می‌آورد، چرا؟ آن‌قدر ذات اقدس الهی، دستگاه گوارش را طیّب و طاهر و پاک آفریده که یک‌ذره غذای سمّی به آن بدهیم قبول نمی‌کند. نظام هم همین‌طور است، یک ذرّه‌ رشاء و ارتشا، یک ذرّه‌ اختلاس و نجومی، آدم بالا می‌آورد، کسی هم که بالا بیاورد نزد بقیه خجالت می‌کشد.

وی افزود: از طرف دیگر راه فرشته شدن هم باز است، ما در مملکت فرشته فراوان داریم، همین‌که شما می‌بینید شهدای مدافع حرم این‌ها فرشتگان‌اند، این خوی فرشتگی است، عده‌ای هستند که فرشته‌ها علاقه‌مندند که هنگام احتضار آن‌ها به حضور آن‌ها بیایند و سلام عرض کنند این ‌مقامی کی نیست، چرا ما به اینجا نرسیم.

آیت‌الله جوادی آملی یادآور شد: آدم به‌جایی برسد که ملائکه هنگام احتضار به استقبال او بیایند و بگویند درهای بهشت باز است، این برای مؤمنین است و آن‌ها وارد می‌شوند. پس این راه باز است که ما چشمه‌ای بشویم که هم همیشه خود را سرسبز و خرم داشته باشیم هم جامعه را، آن‌وقت هم جامعه می‌شود انقلابی، هم ما وظیفه‌مان را انجام دادیم، هم استکبار و صهیونیسم طمع نمی‌کنند.

انتهای پیام/پ

آدم با این رشوه و اختلاس و حقوق نجومی بالا میاورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.