برگزاری جشنواره اوقات فراغت بانوان کارمند در بافق

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند در بافق برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه 24تیم در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند تصریح کرد:ورزشکاران در این دوره از مسابقات در رشته های بدمینتون ، بسکتبال ، دارت ، طناب زنی و بازیهای بومی استعداد های خود را به نمایش گذاشتند.

نارگانی گفت:این مسابقات به منظور انتخاب 5تیم برتر شهرستان و اعزام به مسابقات استانی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را نهادینه سازی ورزش در دستگاه های اجرایی و ایجاد نشاط و شادابی بین بانوان شاغل عنوان و بیان کرد:بستر سازی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در بین کارمندان دولت و گسترش فرهنگ کار گروهی در دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف این مسابقه بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به تشریح رتبه های برتر 5تیم منتخب شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد:مقام قهرمانی این دوره از مسابقات با امتیاز 802 به تیم فنی مهندسی شرکت سنگ آهن مرکزی رسید و تیم های کارخانجات و تعمیرات لکومتیو و تیم امور اداری سنگ آهن به ترتیب بر جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نارگانی افزود: تیم نظارت و فضای سبز سنگ آهن و تیم کمیته امداد امام خمینی مقام چهارم و پنجم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی بیان داشت:پنج تیم برتر در 27شهریورماه سال جاری به مسابقات استانی اعزام می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت:سرپرستی این دوره از مسابقات بر عهده رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان بافق بود.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند ادارات و ارگانهای بافق با حضور 24تیم در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان کارمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Mauritius
غلام
۲۳:۳۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
خوب
Mauritius
غلام حضرت
۲۳:۱۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار