در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

استعفای رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تکذیب شد

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خبر استعفای من صحت ندارد و همه اخبار منتشرشده در اين مورد را تکذیب می‌کنم.

استعفای رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تکذیب شدحجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص انتشار اخباری مبنی بر استعفای غیر رسمی خود گفت: خبر استعفای من صحت ندارد و همه اخبار منتشرشده در اين مورد را تکذیب می‌کنم.

وی تاكيد كرد: انتشار  این خبر، ناشی از  برداشت نادرست از گفتگوی من با يك برنامه راديويی است.

حسینی ضمن اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآنی کشور در ارومیه بیان کرد: اینکه من به خاطر مسابقات قرآنی و یا تغییر مدیریت بخواهم استعفا بدهم، صحت ندارد. تا جايی که در توانم باشد، در خدمت جامعه قرآنی هستم.

گفتنی است؛ عصر امروز در برخی خبرگزاری‌ها خبری منتشر شد،  مبنی بر اينكه رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، روی آنتن رادیو قرآن به صورت غیررسمی، استعفای خود را از ریاست این مرکز اعلام کرده است.

 

انتهای پيام/

 

تكذيب يك خبر درباره استعفای يكی از مسئولان سازمان اوقاف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
اصلا استعفا تو ایران چیز غیر ممکنیه
Iran (Islamic Republic of)
داود دوستار
۰۱:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
آقای حسینی ذاتا آدمیه که زود عصبانی می شه ویک بار با من درگیر شد نابجا و من ازش تا به الان هم ناراحتم 10یال پیش در قم که ایشون مسئول دارالقرآن در معاونت تهذیب بود