آب و فاضلاب لرستان؛

ضرورت اصلاح شبکه‌های انتقال آب در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با توجه به این مطلب که فرسودگی شبکه‌های انتقال آب هدر رفت آب را به دنبال دارد بر همین اساس اصلاح شبکه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: وضع شبکه‌های انتقال آب در لرستان در مجموع مطلوب نیست به‌خصوص در مناطق سنتی و بافت‌های قدیمی که عمر مفید شبکه‌ها تمام‌شده است.

وی با اشاره به این مطلب که بیشتر بافت‌های قدیمی در خرم‌آباد و بروجرد متمرکز هستند، گفت: بنابراین طبیعی است که در این شهر‌ها با مشکلات بیشتری مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بابیان این مطلب که اصلاح شبکه‌های فرسوده نیازمند اعتبار کلانی است، افزود: حدود ۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های انتقال آب نیاز است که نیازمند ردیف مشخصی است.

کرموند با اشاره به این مطلب که روند اصلاح شبکه‌ها کند است، تأکید کرد: با توجه به وضع اعتبارات استانی برای اصلاح شبکه‌های انتقال آب می‌بایست اعتبار ملی لحاظ شود.

وی افزود: در مناطق تازه تأسیس استان از شبکه‌های جدید و استاندارد استفاده کرده‌ایم، بنابراین در این مناطق مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/م

اصلاح شبکه‌های انتقال آب در لرستان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.