پرسپولیس - پیکان/ فَرش قرمز صدرجدول برای شاگردان برانکو

پرونده بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه با دیدار پرسپولیس و پیکان بسته می‌شود.

پرسپولیس - پیکان/ فَرش قرمز صدرجدول برای شاگردان برانکوبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت در آخرین بازی هفته ششم لیگ هفدهم فوتبال روز یکشنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای شاگردان جلالی هستند.

شاگردان برانکو هفته گذشته با پیروزی برابر الاهلی عربستان توانستند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. براین اساس آن‌ها با روحیه بالا به مصاف تیم پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال می‌روند.

پرسپولیسی‌ها با تعویض‌های طلایی برانکو در هفته‌های اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانستند ورق بازی‌ها را به سود خود بازگردانند و آن‌ها قصد دارند روند رو به رشد خود را در بازی با پیکان تداوم ببخشند.

سرخپوشان پایتخت با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند. آن‌ها براى بازگشت به صدر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازى دارند.

با توجه به اینکه پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، بازی‌های این تیم در رقابت‌های داخلی و آسایی فشرده‌تر از قبل برگزار می‌شود. براین اساس به نظر می‌رسد برانکو در بازی با پیکان به چند بازیکن اصلی خود استراحت بدهد و از بازیکنان ذخیره خود در این بازی استفاده کند.

پرسپولیس امسال نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد و برانکو دستش برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمش باز است. برانکو هم اعلام کرده که به احتمال زیاد تغییراتی در ترکیب تیمش برابر پیکان می‌دهد.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در لیست بازیکنان این تیم برابر پیکان قرار نگرفته است و به نظر مى رسد هنوز مصدومیتش برطرف نشده است که برانکو از این بازیکن قصد ندارد برابر پیکان استفاده کند.

در آن سوی میدان، تیم پیکان وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با ۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد. این تیم برای خروج از بحران به سه امتیاز بازی با پرسپولیس نیاز مبرم دارد، اما کار سختی در آزادی پیش رو دارد.

تقابل گادوین منشا و سیامک نعمتی بازیکنان پرسپولیس با تیم سابق خود جذاب و دیدنی خواهد بود.

جدال برانکو و جلالی دو مربی با دانش لیگ برتر به جذابیت این بازی می‌افزاید.

تاریخچه رویارویی پرسپولیس و پیکان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در ۷ سال گذشته تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفتند که سهم سرخپوشان پایتخت ۶ برد، سهم پیکانی‌ها ۱ برد و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

پرسپولیس در ۸ بازی گذشته ۱۷ گل به ثمر رسانده و در مقابل پیکان ۵ گل وارد دروازه سرخپوشان پایتخت کرده است.

پرگل‌ترین دیدار دو تیم به ۱۰ آبان ۹۱ برمی گردد جایی که پرسپولیس با نتیجه ۶ بر صفر توانست پیکان را در ورزشگاه آزادی درهم بکوبد تا پیکان هم یکی از تیم‌هایی باشد که همانند استقلال، الشباب مس کرمان طعم خوردن شش گل را از پرسپولیس چشیده باشد.

علیرضا فغانی به همراه کمک هایش محمد رضا منصوری، حمید سبحانی و پیمان فرخی مهر این بازی را قضاوت می‌کنند. مسعود مرادی هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۹:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
عشـــــــــــــــــــق اســــــــــــــــــــــت پـــــرســـــپـــولیـــــــــــــسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
ایشالا ک میبریم. زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی
آخرین اخبار