کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در کازرون/ دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر

خبر‌های پلیس فارس در روز شنبه ۲۵ شهریور ماه را در این بسته خبری مشلهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و با اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی کازرون، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۱۵۰ دستگاه الکترو موتور سه فاز و تک فاز بدون هر گونه مدارک قانونی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی کالا دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان کازرون قرار گرفت.

دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی فسا از دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران یگان‌های انتظامی این شهرستان پس از کسب دستور مقام قضایی و با اقدامات اطلاعاتی، منازل خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در این خصوص ماموران ضمن دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر، طی چند عملیات مختلف در نقاط آلوده سطح شهرستان، در بازرسی از محل پاتوق آنان، مقدار ۱۴ کیلو و ۲۷۵ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: متهمان به همراه موادمکشوفه تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/ن

خبرهای پلیس فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.