استاندار گلستان:

طرح "۱۴ روستای بدون بیکار" در استان گلستان اجرا می‌شود

استاندار گلستان به طرح ۱۴ روستای بدون بیکار در استان اشاره کرد و گفت: طرح پیشرفت و آبادانی در ۳ دهستان و ۶۱ روستای استان گلستان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حسن صادقلو عصر امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان اظهار داشت: اجرای طرح پیشرفت و آبادانی در استان گلستان نیاز به نظام مهندسی حساس و فکورانه دارد.

وی تصریح کرد: باید همه جوانب در این قرارگاه رعایت شود و با توجه به اینکه تجربه‌های خوبی در این حوزه داریم و روحیه نهاد انقلابی سپاه نینوا گلستان، این پیشرفت و آبادانی در استان گلستان رقم می‌خورد.

استاندار گلستان افزود: با تمرکز همه امکانات در مکان‌هایی که محرومان هستند می‌خواهیم وارد شویم و نمونه آن را در سال ۱۳۹۴ شاهد بودیم و توفیقات خوبی از اجری طرح شهید شوشتری داشتیم.

صادقلو افزود: مردم هر اقدامی که دولت انجام می‌دهد به نام نظام و جمهوری اسلامی می‌دانند و قطعا خدمات سبب افزایش بیش از پیش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه ذاتی برای محرومیت‌زدایی و آبادانی دارند و باید در این قرارگاه این وظایف را متمرکز کنیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در ابتدای فعالیتم در استانداری گلستان تاکید کردم که به علت ملاحظات و موضوعات پشت صحنه به جایی رسیدیم که نمی‌توانیم پروژه را مبحثش را تمام کنیم.

صادقلو افزود: همه شهر‌های ما از گاز برخوردار هستند و ۹۵ درصد روستا‌های ما نیز از نعمت گاز بهرمند هستند.

وی یادآور شد: یکپارچه‌سازی اقدام باید مورد توجه قرار گیرد و ما به دنبال تمرکز شدن در دهستان‌های مدنظر این قرارگاه هستیم تا توسعه و عمران ایجاد کنیم.

استاندار گلستان افزود: اگر از نظر کارشناسی یکپارچه‌سازی در اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در دهستان‌های مدنظر شکل نگیرد برخی انتقادات به وجود می‌آید.

صادقلو گفت: هرچه کارگروه‌ها در انجام پروژه‌های روستایی افزایش پیدا کند، کار و خدمات پیچیده‌تر و کارشکنی افزایش پیدا می‌کند و با این موضوع مخالف هستم که کاروگره مختلفی در این قرارگاه شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: ۳۵ تا ۵۵ درصد اقدامات در روستا‌های جامع هدف طرح شهید شوشتری، در ۱۴ منطقه مدنظر در استان انجام شده است.

استاندار گلستان به طرح ۱۴ روستای بدون بیکار اشاره کرد و گفت: می‌توان به موضوع اشتغال در ۶۱ روستا مورد هدف این قرارگاه توجه شود و باید در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها به درآمد پایدار ۳ دهستان و ۶۱ روستای مد نظر کار شود.

وی تاکید کرد: با ایجاد درآمد پایدار بسیاری از مشکلات و زیر ساخت‌های روستا‌ها حل می‌شود و نیاز است به شکل کارگروهی به آن پرداخته شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: با دانش بومی و توجه به شرکت‌های دانش بنیان و فناوری می‌توانیم به درآمد پایدار در روستا دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/پ

اجرایی شدن طرح  روستای بدون بیکار در استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.