حجاج بیت الله الحرام به آذربایجان غربی بازگشتند

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از بازگشت حجاج بیت الله الحرام به استان همزمان با پایان یافتن موسوم حج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کمال پرهیزکارمدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی با اشاره به تاخیر پروازها اظهارداشت: پروازهای برگشت حجاج آذربایجان غربی از بیست و چهارم شهریور ماه آغاز شده است و سومین پرواز حجاج به فرودگاه بین المللی ارومیه با 7 ساعت تاخیر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تا امروز بیش از ۸۰۰ نفر از حجاج استان وارد ارومیه شدند و تا بیست و هشتم ماه جاری این پروازها ادامه خواهد داشت  عنوان کرد: تعداد دو هزار و ۶۰۶ حاجی از استان به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شده اند که با ۱۰ پرواز ایرباس ۳۰۰ حجاج به ارومیه باز می گردند.

مدیرکل فرودگاههای استان همچنین از خانواده حجاج خواست تا برای جلوگیری از تجمع در فرودگاه بین المللی ارومیه و ارائه خدمات بهتر به حاجیان به محل این فرودگاه مراجعه نکنند.

پرهیزکار عنوان کرد: امسال دو هزار و ۶۰۶ زائر با ۱۰ پرواز ایرباس ۳۰۰ توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر در قالب ۱۸ کاروان از استان آذربایجان غربی راهی سرزمین وحی شده بودند.

مدیر کل فرودگاههای استان آذربایجان غربی یاد آور شد: فرودگاه ارومیه با برنامه ریزی و برگزاری جلسات هماهنگی متعددی با ارگانهای مرتبط آمادگی لازم رفاه حال و نیز اعزام زائران بیت الحرام را داشت.

پرهیزکار افزد: نظارت کامل برعملیات اعزام زائران، تعیین افراد با کاورمخصوص راهنمای زائران جهت پیگیری امور حجاج و ایجاد صفحه مخصوص عملیات حج تمتع  در سایت فرودگاه ارومیه از جمله اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات مطلوب به زائران خانه خدا بود.

انتهای پیام/م

تاخیر 7 ساعته در سومین پرواز حجاج آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.