ساماندهی 95درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون بیش از 95 درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش استان ساماندهی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محسن بیگی در حاشیه دوره آموزشی مشترک عاملان ذیحساب و مسئولان کارپردازی ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق است افزود: بر اساس بررسی ها کمبود تجهیزات ، نیروی انسانی و اعتبار مهمترین مشکلات آموزش و پرورش کشور از ابتدا تا کنون بوده اند اما هر زمانی که مدیریت بر منابع مالی و انسانی به خوبی صورت گرفته این مشکلات به حداقل رسیده است.
وی از آموزش و پرورش به عنوان غنی ترین دستگاه اجرایی کشور در حوزه مالی و انسانی نام برد و بر شناخت فرصت ها و ظرفیت های سرمایه ای و اقتصادی در آموزش و پرورش تاکید کرد.
محسن بیگی مدیریت بر منابع مالی و انسانی را نیز ضرروی دانست و افزود: مدیریت منابع مالی و انسانی آموزش و پرورش با حساسیت ویژه، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در این دستگاه مهم و زیرساختی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فرهنگیان متولی اصلی فرهنگ، کرامت و اخلاق در جامعه هستند خطاب به مسئولان کارپردازی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق گفت: نگهداری درست و اصولی از اموال آموزش و پرورش و صرف هزینه بر اساس صرفه و صلاح سیستم مهمترین وظیفه شما در حوزه کاری است.
محمد محسن بیگی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نیاز به حسابدار ندارد، مدیر مالی می خواهد عنوان کرد: باید با بروز رسانی روش های مدیریتی و تجدید و نظر و بازسازی این روش ها در راستای کاهش مشکلات مالی آموزش و پرورش گام برداریم زیرا هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش دارای سرمایه نمی باشد لذا این سرمایه ها باید به خوبی مدیریت شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه مالی و اداری باشفافیت سازی فعالیت ها اعتماد به سیستم را به اندازه ای بالاببریم که نیاز به ناظر بیرونی نباشد خاطر نشان کرد: قانونمندی و شفافیت سازی لازمه پاکدستی در سیستم های مالی و اداری است.

محسن بیگی بر اصلاح فرایند ها در سیستم های مالی اداری در راستای کاهش مراجعات، چابک سازی سیستم مالی، تسهیل فرایندها و کوتاه کردن مسیرها تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

ساماندهی در آموزش و پرورش کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.