رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر ؛

اعزام 60 مبلغ ویژه ماه محرم به مهدیشهر

تعداد 60 مبلغ پس از مراسم طلایه داران تبلیغ به مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان مهدیشهر اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام مصطفی تقوی رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر گفت :60 روحانی در ایام محرم به صورت مستقر و به مدت ۱۰ تا ۱۲ روز در مساجد و هیئات مذهبی روستایی و شهری به انجام برنامه‌های تبلیغی خواهند پرداخت، همچنین مدارس همه‌ نقاط شهرستان نیز از برنامه های تبلیغی استفاده خواهند کرد.


رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر با بیان اینکه به علت تقارن دهه اول محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر ۳۰ ویژه برنامه مجزا نیز در این ایام توسط تبلیغات اسلامی مهدیشهر برگزار خواهد شد، افزود: ۲۰ گفتمان دینی با موضوع اختصاصی امر به معروف و نهی از منکر و اعزام مبلغ ویژه این مهم از جمله مهم‌ترین اقدامات در این ایام خواهد بود.


وی با اشاره به ساماندهی ایستگاه های صلواتی ویژه ایام محرم، تصریح کرد: سال گذشته در برپایی این ایستگاه ها مشکلاتی وجود داشت که با ساماندهی لازم برای سال جاری امیدواریم نظم مناسبی به برنامه های این عزیزان حاکم شود.


تقوی درباره برنامه های پیش از ماه محرم نیز، اظهار داشت : گردهمایی بزرگ طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغان زن و مرد و با موضوع بایدها و نبایدهای محرم الحرام برگزار می شود.


رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر با اشاره به نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به عنوان دیگر برنامه شاخص محرم الحرام ۹۶، بیان داشت : همانند سال‌های گذشته روحانیان طی این دو روز در هر موقعیت مکانی نماز جماعت ظهر و عصر را برگزار می‌کنند.


انتهای پیام / ذ


برگزاری 20 گفتمان دینی ویژه ماه محرم در مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.