رئیس جمهور:

اولویت توزیع مسکن به خانواده‌های نیروهای امنیتی و دفاعی داده خواهدشد

رئیس جمهور: اولویت توزیع مسکن به خانواده‌های نیروهای امنیتی و دفاعی داده خواهدشد

اولویت توزیع مسکن به خانواده‌های نیروهای امنیتی و دفاعی داده خواهدشدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دگرجنرال محمدشریف یفتلی لوی‌درستیز وزارت دفاع ملی از مواظبت و حمایت رئیس‌جمهور کشور از نیروهای امنیتی و دفاعی تشکرکرده، گفت که ما به تمام توان آمادۀ هرنوع قربانی و دفاع از وطن و مردم خود هستیم تا امنیت مال و جان شان تأمین ‌گردد.

برید‌جنرال قدرت‌الله صدیقی قوماندان لوای هوایی شیندند از رئیس‌جمهور به خاطر مواظبت از نیروهای هوایی کشور تشکر‌ کرده گفت: جای افتخار است که امروز از سوی سرقوماندانی اعلی قوای مسلح و رئیس‌جمهور کشور تقدیر می‌شوم. ما به مثابۀ سربازان وطن، آماده هستیم تا در راه دفاع از خاک و تأمین امنیت، قربانی بدهیم و تا آخرین قطرۀ خون مبارزه خواهیم‌ کرد.

وی افزود که روحیه‌بخشیدن شما به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، باعث تحرک بیش‌تر این نیروها در میدان‌های مبارزه علیه دشمن می‌گردد.

رئیس‌جمهور کشور در صحبتی ضمن قدردانی از کارنامه‌های قدرت‌الله پیلوت گفت: جای خرسندی است که امروز به فرزند صدیق وطن، یک خدمت کوچکی را انجام می‌دهیم. وی از تلاش‌های لوی‌درستیز وزارت دفاع ملی نیز قدردانی نمود.

رئیس‌جمهور محمداشرف غنی با اشاره به این‌که خانواده‌های قهرمانان وطن از یادها نمی‌روند، افزود که در تمام پروژه‌های ساختمان‌سازی، اولویت توزیع مسکن به خانواده‌های نیروهای امنیتی و دفاعی داده خواهدشد و حکومت از امکانات دست‌داشته به ورثه‌های شهدا دریغ نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور غنی از وزارت شهرسازی و مسکن به خاطر اقدام عاجل جهت توزیع یک‌باب آپارتمان به قدرت‌الله پیلوت، تشکرکرد.

قدرت‌الله پیلوت، در امر اکمال قطعات و جزوتمام‌های اردوی‌ملی و انتقال شهدا و هم‌چنان از بین‌بردن لانه‌های دشمن و انجام وظایف محوله، بی‌دریغ تلاش ورزیده‌است. براساس منظوری مقام عالی، یک‌باب آپارتمان از بودجۀ وزارت دفاع ملی از سوی وزارت شهرسازی و مسکن به موصوف درنظر گرفته شده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار