برنامه های خطوط ریلی فولاد خراسان نتیجه داد

شرکت فولاد ریل توس آمادگی حمل ماده اولیه کارخانه گندله فولاد خراسان را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مهندس سید حسین احمدی مدیرعامل فولاد خراسان در جریان بازدید از خطوط ریلی داخل سایت و بیرون سایت فولاد خراسان تا ایستگاه فولاد در محور نیشابور ، ایستگاه عطار گفت: شرکت فولاد ریل توس آمادگی دارد کنسانتره که ماده اولیه کارخانه گندله سازی فولاد خراسان خواهد بود حمل نماید.


وی به امکانات این شرکت به نقل از مهندس میلانلو مدیرعامل شرکت فولاد ریل توس اشاره کرد و افزود: این شرکت درحال حاضر دارای ۱۵۰ دستگاه واگن ملکی است که در آینده نزدیک با خرید ۲۰۰ دستگاه دیگر به ۳۵۰ دستگاه خواهد رسید و در برنامه خود تا ۶۰۰ دستگاه را هدف گذاری کرده است.


احمدی ادامه داد : با توجه به اینکه مدیریت ایستگاه راه آهن معدن سنگان که در مجاورت سایت کنسانتره فولاد خراسان است در اختیار فولادریل می باشد برنامه ریزی گردیده که دغدغه فولاد خراسان را برای بارگیری و حمل کنسانتره به حداقل ممکن برساند.


وی گفت : تنها ایستگاه راه آهن در کل شبکه ریلی کشور که به نام ایستگاه فولاد نام گذاری شده، ایستگاه احداث شده با مشارکت فولاد خراسان و راه آهن جمهوری اسلامی در محور مشهد – تهران (حد فاصل ایستگاه نیشابور به عطار) می باشد.

انتهای پیام// س.ح

 

 

گفته های مدیرعامل فولاد خراسان در مورد خط ریلی ایستگاه فولاد در محور مشهد – تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.