فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

قاتل جوان ۲۳ ساله در نیشابور دستگیرشد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:متهم به قتل جوان ۲۳ ساله در شهرستان نیشابور در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد.

قاتل جوان ۲۳ ساله در نیشابور دستگیرشد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:  با اعلام  جوان غرق به خون در مقابل یک تالار عروسی در محدوده جاده فیل خانه که بر روی زمین افتاده به مرکز ۱۱۰ بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ جمهوری به محل اعزام شدند.


وی افزود: مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما علیرغم تلاش پزشکان بر اثر جراحت ناشی از چاقو خوردگی فوت می‌نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:با تایید قتل بلافاصله تیم‌هایی از کارآگاهان تشخیص هویت و دایره مبارزه با جرایم جنایی به همراه دادستان، فرمانده انتظامی شهرستان در محل حاضرو با دستور مقام قضائی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم اصلی آغاز کردند.

بیات مختاری افزود:در تحقیقات میدانی مشخص شد  پنج جوان با یکدیگر درگیر شدند و پس از مجروح نمودن یکی از آن ها با چاقو به ناحیه گردن با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس  از محل متواری می‌شوند.

وی گفت: باسرنخ به دست آمده، از سوی پلیس ۱۱۰ در کل سطح حوزه استحفاظی شهرستان طرح مهار با نظارت فرمانده انتظامی شهرستان اجرا و یکی از متهمین با رد زنی‌های پلیسی و اطلاعاتی در بلوار بعثت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود:  متهم ۲۳ ساله در تحقیقات فنی و پلیسی با قبول بزه انتسابی اعتراف کرد.

بیات مختاری گفت:  با مشخص شدن سایر همدستان وی، دیگر متهمان نیز در عملیات جداگانه دیگر دستگیر شدند.


انتهای پیام / س.ح


دستگیری متهم به قتل جوان ۲۳ ساله در شهرستان نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.