آیفون X تا سال 2018 عرضه نمی‌شود

شرکت اپل به دلیل هزینه بالایی که تولید گوشی آیفون ایکس به همراه داشته است، در سال 2017 آیفون ایکس را به صورت محدود عرضه خواهد کرد.

اپل قادر نیست تا سال 2018 عرضه گسترده آیفون X را انجام دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که قصد دارید گوشی جدید شرکت اپل یعنی آیفون X را خریداری کنید و هزینه کردن 1000 دلار ( حدود 4 میلیون تومان ) برای شما مشکلی محسوب نمی‌شود؛ باید بدانید که این گوشی در سال 2017 به تعداد بسیار محدودی عرضه می‌شود و اگر عجله ندارید باید تا عرضه اصلی آن در سال 2018 صبر کنید.

گفتنی است؛ پیش فروش این گوشی که تقریبا گرانقیمت‌ترین گوشی ساخته شده توسط شرکت اپل تاکنون است، در تاریخ 27 اکتبر 2017 ( 6 آذر 1396 ) آغاز می‌شود. بر اساس صحبت های مینگ‌چی‌کو، افشاگر معروف محصولات اپل و انتشار آن توسط MacRumors، به دلایلی خاص عرضه این گوشی ممکن است در سال 2018 آغاز شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل فناوری‌های بسیار ویژه ای که در گوشی آیفون ایکس اپل به کار رفته، هزینه زیادی برای ساخت آن صرف شده است، از اینرو، بارگیری  آن به تعداد زیاد توسط شرکت اپل و انتقال عمده این گوشی به آمریکا و کشورهای اروپایی فعلا برای اپل بسیار هزینه بردار است. به همین دلیل ممکن است  اپل تعداد بسیار محدودی از این گوشی را در سال 2017 عرضه کند و باقی آن به سال 2018 موکول شود.

لازم به ذکر است؛ گوشی آیفون ایکس اپل بر اساس اطلاعاتی که در مراسم رونمایی آن داده شد، در تاریخ 22 سپتامبر (30 شهریور) بارگیری، در تاریخ 27 اکتبر( 6 آذر ) پیش فروش و در تاریخ 3 نوامبر ( 12 آذر ) به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

 انتهای پیام/

عرضه آیفون ایکس در سال 2017 به شکل محدود

برچسب ها: اپل ، عرضه ، آیفون x
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
این ک قیافه نداره یه جوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
این ک قیافه نداره یه جوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
این ک قیافه نداره یه جوریه
آخرین اخبار