چالشی بزرگ بر سر راه اپل واچ 3

طبق گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده است، عمر باتری ساعت هوشمند اپل واچ 3 بسیار پایین است.

اپل واچ 3 در روز عرضه با چالشی بزرگ مواجه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از مراسم رونمایی آیفون 8 شرکت اپل که در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار شد، توجهات بسیاری به ساعت هوشمند جدید این شرکت با نام «Apple Watch Series 3» معطوف شد و این محصول طرفداران بسیاری پیدا کرد.

به‌ویژه اینکه اپل از قابلیت جدید این ساعت هوشمند که همان برقراری ارتباط تلفنی بود پرده‌برداری کرد. به همین دلیل بسیاری از کاربران به این فکر افتادند که این محصول را جایگزین گوشی‌های هوشمند خود کنند.

اما اخیرا شنیده شده است که اپل واچ 3 باتری قوی‌ای ندارد و کسانی که می‌خواهند این محصول را جایگزین گوشی‌های هوشمند خود کنند باید آگاه باشند که عمر باتری این ساعت در هنگام برقراری ارتباط تلفنی بسیار کم می‌شود. این موضوع ضعف بزرگی برای محصول جدید شرکت اپل محسوب می‌شود و قطعا به فروش آن لطمه وارد می‌کند.

گفتنی است؛ بر اساس این گزارش‌ها اپل واچ 3 در هنگامی که به LTE متصل است و برای برقراری ارتباط تلفنی استفاده می‌شود فقط 1 ساعت باتری ارائه می‌دهد که همین موضوع اپل واچ 3 را به حاشیه برده است. این در حالی است که شرکت اپل به طور رسمی اعلام کرده بود باتری اپل واچ 3 ، قدرت 18 ساعت استفاده مداوم را دارد.

همچنین گفتنی است  اپل واچ 3 امروز ( 26 شهریور 1396 ) عرضه شده و برای فروش در بازار قرار گرفته است.

 انتهای پیام/

اپل واچ 3 عمر باتری بسیار کمی دارد

برچسب ها: اپل ، اپل واچ 3 ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار