استاندار مازندران اعلام کرد

افزایش مبادلات تجاری مازندران و روسیه

زمینه مبادلات اقتصادی تجار مازندران و روسیه به منظور افزایش صادرات تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دیدار با سفیر روسیه ضمن با تشکر از حضور وی در استان گفت: روابط دیپلماتیک ایران و روسیه سابقه قریب ۵۰۰ ساله دارد و باید این روابط تقویت شود.


وی تاکید کرد: روابط بین دو کشور در بالاترین سطح سیاسی است و باید این روابط در حوزه اقتصادی و تجاری ارتقا یابد.


مقام عالی دولت در استان افزود: انتظار داریم بخش‌های خصوصی برای افزایش مبادلات تجاری دست به کار شوند.


فلاح گفت: روابط مازندران و کشور دوست روسیه روزبروز بایدارتقاء و توسعه  یابد.


وی افزود: در حوزه کشاورزی مازندران قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که صادرات مرکبات، لبنیات و مرغ می‌تواند به طور جدی دنبال شود.


فلاح با طرح این موضوع که ظرفیت‌های گردشگری مازندران بی نظیر است گفت:: در صورت لغو روادید گروهی گردشگری زمینه تبادل گردشگر دو طرف بهتر فراهم خواهد شد.


استاندار مازندران بنادر مازندران را فرصت بسیار خوبی برای ترانزیت و افزایش صادرات و واردات دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در ولگراد با استقبال خوبی روبرو بود و باید زمینه تشکیل اینگونه نمایشگاه‌ها برای دو طرف بیشتر فراهم شود.


وی گفت: انتظار داریم با توسعه همکاری‌ها روابط تجاری و اقتصادی مازندران و روسیه شتاب بیشتری بگیرد و امیدوارم با ملاقات امروز و پیگیری سفیر محترم و اتاق‌های بازرگانی دو طرف تحرک جدی در روابط اقتصادی و تجاری دو طرح ایجاد شود.


انتهای پیام/ع

 

تسهيل در مبادلات تجار مازندران و روسيه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار