معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی.

نظارت و بازرسی ۱۲ هزار مورد در آذربایجان‌غربی

در ماه گذشته ۱۲ هزار و ۴۳۲ مورد نظارت و بازرسی در استان صورت گرفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سلیمان علیزاده با اشاره به اقدامات مرداد ماه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۴۳۲ مورد بازرسی در آذربایجان‌غربی صورت گرفته که از این تعداد ۴۴۲ واحد به عنوان متخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۹۸۵ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۸۵۵ ریال شده است.
وی تصریح کرد: در حوزه آرد و نان نیز تعداد ۶ هزار و ۵۱۸ بازرسی صورت گرفت و تعداد ۱۵۲ پرونده تشکیل و ۱۵۸ تخلف کشف شد که ارزش ریالی آن ۲۲۴ میلیارد و ۸۹۹ میلیون و ۴۶۵ ریال بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در مرداد امسال تعداد ۳۰۷ مورد شکایات قابل پیگیری اخذ شد افزود: از مجموع شکایات دریافتی ۷/۵۵ درصد به صورت تلفنی، ۹۹/۲۸ درصدحضوری، ۳۱/۱۵ درصد کتبی و تعداد ۱۶۱ مورد نیز گزارش ناظران افتخاری دریافت شده است.
وی بیان کرد: از سوی دیگر از مجموع شکایات قابل پیگیری ۲۵/۳۸ درصد متخلف، ۹۹/۴۶ درصد غیرمتخلف و ۷۵/۱۴ درصد نیز در مرحله بررسی است.
علیزاده گفت: بیشترین شکایات کالا نیز مربوط به انواع نان با ۵۵ گزارش و مرغ با ۱۵ گزارش بوده و بیشترین خدمات نیز مربوط به پارکینگ با ۹ گزارش و آرایشگاه زنانه با ۸ گزارش بوده است.
انتهای پیام/ب


۱۲ هزار مورد نظارت و بازرسی در آذربایجان‌غربی انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.