نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

مراسم تودیع و معارفه شهردار اصفهان برگزار می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در روزهای آینده شاهد برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار اصفهان خواهیم بود که امیدواریم پس از استقرار شهردار جدید اصفهان، برنامه‌های شهری استمرار پیدا کرده و وضعیت دو شهرداری یزد و اصفهان نیز به ثبات برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز وظیفه داریم تا در راستای رسالت شیعی خود به اهمیت عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) توجهی ویژه کنیم.

وی افزود: یقیناً در شهر اصفهان برنامه‌های سوگواری زیادی برای ماه محرم برگزار خواهد شد که امیدواریم هیأت‌های عزاداری رعایت حال مردم در زمان‌های مختلف را داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصفهان تدارک دیده خواهد شد که یادآور جان‌فشانی جوانان و نوجوانانی است که اکنون امنیت خود را مدیون آنان هستیم و امیدواریم شهرداری همچون گذشته نسبت به انجام تبلیغات حاوی پیام‌های ایثار و شهادت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: امیدوارم همه دستگاه‌ها اجرایی توجه بیشتری نسبت به آموزش و پرورش داشته باشند چراکه پیشرفت کشور در همه ابعاد در گرو توجه به آموزش و پرورش است؛ در آستانه بازگشایی مدارس امروز میزبان مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خواهیم بود.

نصر اصفهانی با اشاره به روز خانواده خاطرنشان کرد: نقش خانواده‌ها در مسیر تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت است و این نهاد در کنار آموزش و پرورش بسیار مؤثر است؛ پیوند اولیاء با مدارس می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را برطرف کند و شرایطی فراهم کند تا رفتار خوب در میان جوانان این مرز و بوم ایجاد شود.

وی اذعان داشت: در روزهای آینده شاهد برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهرداری اصفهان خواهیم بود که امیدواریم پس از استقرار شهردار جدید اصفهان، برنامه‌های شهری استمرار پیدا کرده و وضعیت 2 شهرداری یزد و اصفهان نیز به ثبات برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان داشت: امروز یا فردا احکام شهرداری یزد و اصفهان صادر خواهد شد؛ زمان‌بر شدن صدور این احکام خسارات زیادی برای شهر و شهروندان به وجود می‌آورد که امیدوارم هرچه زودتر این احکام صادر شود.

 

انتهای پیام/م

 

زمان‌بر شدن صدور این احکام خسارات زیادی برای شهر و شهروندان به وجود می‌آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.