نظارت 6 گشت تعزیرات حکومتی ایلام بر بازار اول مهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: کارشناسان این اداره کل در قالب 6 گشت بر عرضه محصولات در ایام بازگشایی مدارس نظارت می کنند.

6 گشت تعزیرات حکومتی ایلام بر بازار اول مهر نظارت می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نعمت الله بیرانوند گفت: با توجه به در پیش بودن ایام بازگشایی مدارس این اداره کل همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه اول مهر ماه را از 19 شهریورماه آغاز کرده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهارکرد: 6 گشت در این بازه زمانی و بجز روزهای تعطیل به عرضه محصولات ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان های مختلف استان نظارت می کنند که 2 گشت در شهر ایلام و چهار گشت نیز در شهرستان هایی که نمایندگی این اداره کل در آنها دایر است، به فعالیت می پردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام بیان کرد: بازارهای هدف این ایام با همکاری دستگاه های نظارتی سایر ارگان ها مورد رصد قرار می گیرند تا ضمن پیشگیری از بروز تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بتوانیم اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت منصفانه در اختیار شهروندان قرار گیرد و از هرگونه سوء استفاده افراد خاطی جلوگیری شود.

بیرانوند افزود: کارشناسان این اداره کل به همراه بازرسان سایر دستگاه ها بر نحوه عرضه لوازم التحریر ، کیف و کفش ، لباس ، شهریه مدارس ، کرایه سرویس های ایاب و ذهاب ، قیمت اقلام در بوفه مدارس نظارت خواهند کرد.

چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.

انتهای پیام/ د

نظارت بر بازار اول مهر در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.