رئیس شورای شهر قم:

بازنشستگان گنجینه‌های علمی و تجربی هر کشور هستند

بازنشستگان گنجینه‌های هر کشور هستند و از علم و بزرگی آن‌ها در محیط خانواده، اجتماع، سازمان‌ها و ادارات باید استفاده شود.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛  عبدالله جلالی در ششمین جشن بزرگ شکرانه خدمت و مراسم نکوداشت بازنشستگان مدیریت شهری شهر قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه، اظهار کرد: مهم‌ترین و بزرگترین توقع بازنشستگان از اداراتی که در آن‌ها کار می‌کردند، مورد توجه واقع شدن و احترام گذاشتن به آن‌ها توسط همان سازمان‌ها است.
وی با اشاره به اینکه خداوند از بندگان خود به اندازه توانایی‌هایشان انتظار تلاش دارد، عنوان کرد: در بعضی از موارد احساس می‌شود بازنشستگان مورد کم لطفی ادارات قرار می‌گیرند ولی در واقع چنین نیست و بازنشستگان به عنوان یکی از عوامل و منابع مهم پیشرفت در سازمان‌ها تلقی می‌شوند.
رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه بازنشستگان گنجینه‌های هر کشور هستند و از علم و بزرگی آن‌ها در محیط خانواده، اجتماع، سازمان‌ها و ادارات باید استفاده شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از دوستان که بازنشسته می‌شوند احساس می‌کنند دیگر توانایی انجام کار ندارند و باید خانه‌نشین شوند ولی آن‌ها پس از بازنشستگی وظایفی جدیدی را عهده‌دار می‌شوند و باید با فکر و اندیشه خود به کمک جامعه بیایند.

بازنشستگان گنجینه‌های علمی و تجربی هر کشور هستند

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار