توزیع ۳هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادامام خمینی(ره) استان گفت: ۳هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نظری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادامام خمینی(ره) استان با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و نیازمندی دانش آموزان مددجو به لوازم التحریر گفت: امسال، سه هزار و ۵۰ بسته تحصیلی به ارزش ۳۰۵ میلیون تومان با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند توزیع‌می شود.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته تحصیلی صد هزار تومان است ، ادامه داد: این بسته ها علاوه بر لوازم التحریر،شامل کیف و دفتر است که بین دانش آموزان مناطق محروم با ضریب محرومیت هشت توزیع‌می شود.

نظری با اشاره به اینکه در سال جاری، سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در این مناطق مشغول به تحصیل می شوند، از همه مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی استان خواست در تأمین این بسته‌های تحصیلی و رفع نیازهای دانش آموزان محروم نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد را یاری‌کنند.

وی عنوان‌کرد: هم اکنون کار توزیع بسته های تحصیلی آغاز و تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید تمامی آنها بین دانش آموزان نیازمند مناطق یاد شده‌ توزیع‌خواهد‌شد.

 

انتهای پیام/ش

توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.