ابراهیمی:سهراب مرادی قابلیت شکستن رکورد جهان را دارد

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت:سهراب مرادی به دلیل تمرینات خوبی که انجام داد، می تواند در رقابت های داخل سالن به رکورد ۲ ضرب دنیا حمله کند.

ابراهیمی:سهراب مرادی قابلیت شکستن رکورد جهان را دارداصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: مرحله جدید اردو از جمعه هفته گذشته با حضور هفت وزنه بردار آغاز شد. ۶ ملی پوش وزنه برداری با محسن بیرانوند به مسابقات آسیایی داخل سالن ترکمنستان رفتند و سایر وزنه برداران در تهران زیرنظر من تمرین می کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بود تنها برخی از ملی پوشان در مسابقات ترکمنستان شرکت کنند، تمرینات تیم ملی وزنه برداری در اردوی نور در ۲ سطح متفاوت و با فشار مختلف برگزار شد. البته سهراب مرادی به دلیل تمرینات خوبی که انجام داد می تواند در رقابت های داخل سالن به رکورد ۲ ضرب دنیا حمله کند.امیدوارم او در روز مسابقه هم وضعیت مناسبی داشته باشد و بتواند رکورد جدیدی ثبت کند.

ابراهیمی درباره آخرین وضعیت سعید علی حسینی گفت: سعید پیش از حضور در اردو از ناحیه کمر آسیب دیدگی جزئی داشت و به همین دلیل مجبور شدیم روی او فشار کمتری بیاوریم. البته این مصدومیت در جریان تمرینات علی حسینی در اردوی نور کمتر شد و پس از هشت سال غیبت سعید تا حدی توانستیم او را با شرایط اردویی هماهنگ کنیم.

او ادامه داد: سعید علی حسینی تجربه بالایی دارد و بدون شک می تواند خودش را به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات جهانی برساند. سعی می کنیم تمرینات مناسبی را برای این وزنه بردار درنظر بگیریم تا باردیگر دچار مصدومیت نشود و با آمادگی کامل در مسابقات جهانی آمریکا شرکت کند و رکوردهای خوبی به جا گذارد.

مربی تیم ملی وزنه برداری درمورد برنامه های این تیم پس از رقابت های داخل سالن ترکمنستان اظهار داشت: پس از این رقابت ها تمرینات تیم ملی وزنه برداری به صورت مستمر با حضور تمام نفرات برگزار می شود. سعی کرده ایم برای هر ۱۳ وزنه بردار روادید آمریکا را بگیریم. البته هرچه به زمان برگزاری مسابقات جهانی نزدیک تر شویم، ترکیب اصلی تیم ملی را برای اعزام به اوهایو انتخاب می کنیم.

ابراهیمی درباره غیبت صالح چراغی در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: چراغی به دلیل آسیب دیدگی پایش نتوانست در رقابت های ترکمنستان شرکت کند و به همین دلیل مسعود چترایی را جایگزین کردیم. برای استفاده از چراغی در رقابت های جهانی برنامه داریم چراکه درصورت رسیدن به آمادگی می تواند در امریکا به ما کمک کند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان گیلان درمورد استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: فدراسیون با همکاری هیئت های استانی برنامه های ویژه استعدادیابی را دنبال می کند. در سطح نونهالان بحث اجرای تکنیک، فیزیک بدنی و آناتومی نقش اساسی دارد و پس از بررسی این مسائل نفرات مستعد معرفی می شوند تا برای آن ها برنامه ریزی بهتر و دقیق تری صورت گیرد. فدراسیون حمایت های لازم را در بخش استعدادیابی از هیئت ها انجام می دهد. البته نفرات با استعداد برای تبدیل شدن به یک وزنه بردار حرفه ای راه درازی دارند و به مرور با افزایش تجربه می توانند در سطح بزرگسالان مطرح شوند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی وزنه برداری درباره مسابقات داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار