معاون سیاسی سپاه:

میزان بالای واردات کالای غیرضروری به کشور بوی خیانت می‌دهد

معاون سیاسی سپاه گفت: میزان بالای واردات کالای غیرضروری به کشور در شرایط اقتصادی امروز بوی خیانت می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران در نشستی بصیرتی در سالن شهید مطهری یزد با بیان اینکه آمریکایی‌ها جنگ نیابتی را در سوریه به راه انداختند تا ناآرامی‌ها را به ایران برسانند و به جبهه مقاومت و حامیان آن ضربه بزنند، اظهار داشت: راهبرد دشمنان در سوریه و عراق با شکست مواجه شده و امروز شاهد این هستیم که هم در عراق جریان تکفیری روند نزولی را طی می‌کند و هم در سوریه دشمن توان مقاومت خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه طی ماه‌های گذشته نیرو‌های آمریکایی مجبور به مداخله مستقیم در جنگ شده‌اند خاطرنشان کرد: مداخله مستقیم آمریکا که خود را ابرقدرت می‌داند نشان از ضعف دشمنان است.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: عملیات مشترک حزب‌الله لبنان با ارتش این کشور نیز بیانگر این مهم است که نیرو‌های مقاومت نه‌تن‌ها در سوریه بلکه در لبنان هم اعتبار و جایگاه بهتری نسبت به گذشته پیدا کردند.

سنایی‌راد روحیه انقلابی و ایمان راسخ نیرو‌های رزمنده در سوریه و عراق و طرح‌های عملیاتی و آتش‌ریزی دقیق را از عوامل پیروزی نیرو‌های مقاومت در درگیری‌ها دانست و افزود: کمک‌های ایران به سوریه محدود به مستشاری نظامی نیست، بلکه همکاری در ساخت بیمارستان و ارائه خدمات آموزشی به مردم سوریه باعث شده تا تصویری خوبی از جمهوری اسلامی در اذهان مردم سوریه نقش وجود داشته باشد.

وی در ادامه با تأکید مجدد بر اینکه نقشه دشمن در مورد سوریه و عراق با شکست روبرو شده تصریح کرد: بااین‌وجود دشمنان بار دیگر به دنبال بی‌ثبات کردن منطقه هستند و فتنه جدید آمریکایی‌ها در منطقه، ایجاد تنش و درگیری از طریق مطرح کردن بحث همه‌پرسی استقلال اقلیم کردستان است.

معاون سیاسی سپاه در این‌ باره اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها حامیان استقلال اقلیم کردستان هستند چراکه از این طریق بار دیگر آتش فتنه‌ای در منطقه روشن خواهد شد که چند سالی ادامه خواهد داشت.

سنایی‌راد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه موج جدید از تحریم‌ها علیه ایران در راه است افزود: مؤثر بودن تحریم‌ها به دلیل شکننده بودن اقتصاد کشور دشمنان را به وضع تحریم‌های جدید ترغیب می‌کند.

وی افزود: با وجود توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب مبنی بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برخی مسئولین به این مهم بی‌توجه هستند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه میزان بالای واردات کالای غیرضروری به کشور در شرایط اقتصادی امروز بوی خیانت می‌دهد، افزود: عده‌ای به دنبال این هستند که با نابسامان کردن وضعیت اقتصادی و معیشتی در کشور ناآرامی به وجود بیاورند و از طرفی بحث ضرورت سازش با دشمن را مطرح کنند.

سنایی‌راد با تأکید بر اینکه سازش با دشمن نیز هزینه‌های فراوانی دارد اذعان کرد: برای مثال سازش آل سعود با دشمنان اسلام هزینه‌های گزافی نظیر هزینه خرید سلاح از آمریکا را به آن‌ها تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه تقویت اقتصاد کشور و توجه به تولید و توان داخلی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور است، اضافه کرد: همه مسئولین باید تمام توان خود را برای حل مشکلات و رضایتمندی مردم به‌کار گیرند و از ایجاد اختلاف و تنش در جامعه خودداری کنند.

تأکید بر ضرورت بهره‌گیری و استفاده صحیح جریان انقلابی کشور از فضای مجازی از دیگر موارد بود که سنایی‌راد در این نشست بصیرتی به آن اشاره کرد و در این راستا بیان داشت: انقلاب اسلامی در دهه پنجاه با استفاده از ابزار‌های جدید ارتباطی نظیر ضبط‌صوت توانست پیام خود را به مردم برساند و امروز نیز باید از ابراز‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای بهترین بهره را برد.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: آینده را کسی می‌تواند مدیریت کند که بر فضای مجازی مسلط باشد و در این عرصه صاحب قدرت باشد.

انتهای پیام/چ


بی‌ثبات کردن منطقه فتنه جدید آمریکایی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.