افزایش 29 درصدی تناژ حمل کالا در همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از افزایش 29 درصدی تناژ حمل کالا در همدان خبر داد.

افزایش 29 درصدی تناژ حمل کالا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده اظهار داشت: در پنج ماهه امسال تناژ حمل انواع کالا از همدان به سایر نقاط کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد بارنامه های صادر شده نیز در این مدت نسبت به پنج ماهه سال ۹۵ حدود 12 درصد افزایش داشته است.

پناهنده ادامه داد: در پنج ماهه امسال همچنین شهرستان نهاوند در صدور بارنامه 10 درصد و در تناژ 25 درصد، بهار در بارنامه 32 درصد و در تناژ 70 درصد، اسدآباد در بارنامه 25 درصد و در تناژ 31 درصد، تویسرکان در صدور بارنامه 9 درصد و در تناژ 9 درصد و ملایر در صدور بارنامه 7 درصد و در تناژ 5 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: شهرستان کبودراهنگ نیز در صدور بارنامه 2 درصد افزایش و در تناژ 5 درصد و در شهرستان رزن نیز در بحث صدور بارنامه 4 درصد و در تناژ 8 درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه با تأکید بر نظارت بر شرکت های حمل و نقل استان، یادآور شد: عملکرد مدیران شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر استان همدان با هدف نظارت بر وضعیت فنی ناوگان حمل و نقل جاده ای بسیار ضروری است.

پناهنده از روسای ادارات شهرستان ها و کارشناسان حوزه حمل و نقل کالا و مسافر استان خواست نسبت به تصادفات رخ داده در شهرستان ها دقت نظر کافی را داشته باشند.

وی افزود: هر گونه تصادفی که در استان انجام می شود باید رصد شده و علت تصادف و کلیات آن هر چه سریع تر به اداره کل اطلاع داده شود.

این مسئول همچنین به سامانه داشبورد اشاره و خاطرنشان کرد: در این سیستم سازمان راهداری به همه داده های مربوط به بار، مسافر، تعداد ناوگان و رانندگان دسترسی پیدا کرده است و کارشناسان حوزه حمل و نقل کالا و مسافر استان می توانند به شکل آنلاین در این سامانه نسبت به تردد و حمل و نقل جاده ای استان اطلاعات لازم را دریافت کنند.​

انتهای پیام/ د 

افزایش تعداد بارنامه های صادر شده در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.