مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

2 هزار ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری 2 هزار عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان سمنان در نشست خبری خود با اشاره به این که دفاع مقدس یک حادثه الهی بود گفت : دفاع مقدس عزت را برای مردم ایران به ارمغان آورد.


وی با اشاره به این که هفته دفاع مقدس در استان سمنان با شعار من انقلابی ام آغاز می شود افزود : هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز و تا 7 مهر ماه ادامه دارد.


سرهنگ سلامی با اشاره به این که تاکنون هزار و 500 برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط دستگاه های اجرایی استان سمنان اعلام شده است تصریح کرد : پیش بینی می شود قریب به 2 هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا شود.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان سمنان گفت : رژه نیروهای مسلح در سمنان و شاهرود در جمعه 31 شهریور ماه ، مهمانی لاله ها در 6 مهر ماه در گلزار شهدای با حضور رزمندگان و مردم ، همایش جانبازان و ایثارگران در دستگاه های اجرایی استان سمنان و شب شعر و خاطره در شهرستان های استان از برنامه های شاخص بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این استان است.


وی افزود : سرکشی از ایثار گران و رزمندگان دفاع مقدس در استان سمنان ، یادواره شهدا در تمام شهر های استان ، زنگ مهر و مقاومت در بیش از 1000 مدرسه استان در اول مهر ماه و همایش پیاده روی در 4 شهرستان استان از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.


سرهنگ سلامی گفت : بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه های استان سمنان تا امروز درس معارف دفاع مقدس را گذرانده اند.


وی افزود : در سال 95 استان سمنان رتبه اول را در آموزش معارف دفاع مقدس به کارمندان دستگاه های اجرایی خود در کشور به دست آورده است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان سمنان در پایان با اشاره به این که 9 تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در استان سمنان تشکیل شده است از جمع آوری 50 هزار سند دفاع مقدس در این استان خبر داد.


وی افزود : آمیخته شدن برنامه‌های دفاع مقدس و ویژه‌برنامه‌های ماه محرم با خلاقیت‌های نوین می تواند میزان نفوذ و اثرگذاری این برنامه‌ها در جوانان و نوجوانان افزایش دهد.


انتهای پیام /ه


جزئیات برنامه های هفته دفاع مقدس در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.