فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا:

آمادگی ارتش خاری در چشم دشمنان است

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی؛ اقتدار و آمادگی نیرو‌های ایران را خاری در چشم دشمنان بیان کرد و گفت: ارتش کشور ما برای هر گونه ماموریت در اوج آمادگی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،امیرسرتیپ دوم رضا آذریان روز یکشنبه در همایش میثاق با ولایت طرح امام حسین (ع) در محل قرارگاه عملیاتی لشگر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان و در جمع فرماندهان و کارکنان نمونه آن اظهارداشت که اقتدار، عظمت و قدرت بازدارندگی ارتش ایران در منطقه و فرامنطقه مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم، اضافه کرد: سرزمین ایران متعلق به همه مردم است و هر جا نیاز باشد ارتش با آمادگی کامل برای دفاع از کشور حاضر می‌شود.

به گفته وی؛ همه برای اقتدار ایران و ترویج تفکرات انقلاب اسلامی، راه شهیدان و عزت کشور باید تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس اوج تبلور غیرت زنان و مردان ولایتمدار کشور بود و باید از این دوران همواره درس بگیریم و دلاوری‌های رزمندگان اسلام برای جوانان تبیین شود.

وی همچنین گفت: در گذشته با جنگ سخت مواجه بودیم، اما اینک دوره جنگ نرم است که در خانه‌ها نیز رخنه کرده و با آگاهی رسانی باید بصیرت خانواده‌ها را افزایش دهیم تا از آسیب‌های این معضل کاسته شود.

در این مراسم از ۱۸ نفر از فرماندهان، کارکنان ممتاز بخش‌های مختلف و خانواده‌های آنان قدر دانی شد.

انتهای پیام/پ

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا در همایش میثاق با ولایت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.