رئیس شورای شهر خارگ؛

افزایش نرخ کرایه شناور‌های باری گناوه-خارگ غیرقانونی است

رئیس شورای شهر خارگ با تاکید بر توجه به برطرف کردن مشکلات تردد دریایی ساکنان جزیره خارگ گفت:افزایش نرخ کرایه شناور‌های باری مسیر گناوه به خارگ غیرقانونی است.

افزایش نرخ کرایه شناور‌های باری گناوه-خارگ غیرقانونی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی باقری در خارگ با تاکید بر توجه به مطالبات مردم خارگ به افزایش نرخ تردد دریایی در خارگ پرداخت و اظهار داشت: برابر گزارشات واصله، شناور‌های حمل بار و خودرو لندینگ کرافت از مسیر گناوه به خارگ بدون هیچگونه هماهنگی و اخذ مجوز از کمیته حمل و نقل شهرستان بوشهر نرخ خود را افزایش داده اند.

رئیس شورای شهر خارگ با تاکید بر توجه به حل مشکلات تردد دریایی ساکنان جزیره خارگ گفت:افزایش نرخ کرایه شناور‌های باری مسیر گناوه به خارگ غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه نرخ یاد شده در گناوه تعیین شده است افزود: شناور مسیر گناوه به خارگ و بلعکس اقدام به افزایش کرایه بار و ماشین آلات به میزان دو برابر کرده که سبب نارضایتی شدید شهروندان خارگ شده است.

باقری اظهار داشت:در سال گذشته نرخ‌نامه شناور‌های باری توسط کمیته مذکور تعیین و ابلاغ شد و در صورت نیاز به تغییر نرخ در سال ۹۶ باید درخواست مالکان شناور‌ها و اداره بندر گناوه در آن مرجع قانونی تصمیم گیری شود.

رئیس شورای شهر خارگ با تاکید بر رسیدگی به تخلفات یاد شده افزود: با وجود مکاتبات بخشداری خارگ و این شورا با اداره بندر و دریانوردی گناوه و فرمانداری بوشهر تاکنون به این تخلف رسیدگی و توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه نرخ ناوگان عمومی باید بر اساس دستورالعمل وزارت کشور باشد تاکید کرد:افزایش نرخ ناوگان عمومی درون شهری و برون شهری بر اساس دستورالعمل‌های صادره وزارت کشور و به صورت سالانه افزایش می‌یابد و حداکثر افزایش نرخ‌ها در حد نرخ تورم سالانه است.

باقری تاکید کرد:در صووت عدم رسیدگی فوری موضوع از طریق دستگاه قضاو سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ز

افزایش نرخ کرایه شناور‌های باری گناوه-خارگ غیرقانونی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.