فضاسازی و آماده سازی مطلوب سطح شهر سنندج در آستانه بازگشایی مدارس

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آمادگی سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری جهت استقبال از مهره ماه، فصل بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: اقدمات لازم جهت رفاه حال دانش آموزان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرش رخزادی در جلسه هماهنگی مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری که جهت اجرای طرح استقبال از مهرماه برگزار شد ، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه امسال سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری برنامه ریزی لازم جهت اجرای طرح استقبال از مهره ماه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: فضاسازی و آماده سازی مطلوب سطح شهر در آستانه بازگشایی مدارس جهت ایجاد خاطره خوش در اذهان دانش آموزان بخصوص کلاس اولی‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف شهرداری سنندج است.

وی بیان کرد: اجرای خط کشی طولی و عابر پیاده جلو مدارس جهت ایمن سازی معابر و همچنین استفاده از تجهیزات ترافیکی نو از جلمه اقداماتی است که توسط معاونت حمل ونقل و ترافیک انجام شده است.

رخزادی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج هم با آمادگی کامل در روز اول مهرماه نسبت به جابجایی شهروندان و دانش آموزان اقدام خواهد کرد.

وی ذکر کرد: شستشو ی خیابان‌ها و معابر اصلی بویژه جلو درب مدارس و پاکسازی دیواره مدارس از تبلیغات زائد از جمله اقداماتی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: با هدف کاهش ترافیک از ابتدای مهره ماه مجوز حفاری به جزء در مواقع ضروری صادر نخواهد شد.

رخزادی گفت: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، لکه گیری خیابان‌های اصلی بخصوص نوارهای حفاری، رنگ آمیزی جدوال و گلکاری برخی از معابر اصلی و همچنین استقرار چندین دستگاه ماشین آلات آتش نشانی در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در راستای طرح استقبال از مهرماه اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران مناطق شهرداری در هفته نخست مهرماه جهت رفع مشکلات از مدارس سطح منطقه بازید خواهند کرد و با همکاری مدیران مدارس نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند.

 انتهای پیام/م

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج جهت استقبال از مهرماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.