مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

70هزار کودک بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از وجود70 هزار کودک بازمانده از تحصیل در این استان خبرداد.

خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا نخعی گفت: در سه سال گذشته برای جذب 120 هزار کودک بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان فعالیت های مناسب و مثبتی انجام شده است.


نخعی افزود: ساماندهی و توزیع مناسب نیروی انسانی، مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش در استان است.


وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دورترین استان از مرکز و پایتخت است و همین فاصله مکانی بارهای مالی بسیاری را بر آموزش و پرورش استان تحمیل می‌کند.


نخعی گفت: یکی از اهداف اصلی این سازمان جذب این کودکان به کلاس‌های درس است که با جذب کودکان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل به جمع 630 هزار دانش آموز موجود می‌توان شاهد افزایش شمار دانش آموزان استان به 700 هزار نفر در سال تحصیلی پیش رو باشیم.


مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی صورت گرفته در بخش‌های مختلف، مدارس سراسر استان آماده شروعی متفاوت در سال تحصیلی جدید هستند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها را از برنامه‌های آغازین روز سال تحصیلی در مدارس عنوان کرد و گفت: خوشبختانه موضوع مهم ساماندهی نیروی انسانی و بحث نقل و انتقالات همکاران فرهنگی پایان پذیرفته و شرایط لازم برای شروعی متفاوت در سال تحصیلی پیش رو مهیاست.


علیرضا راشکی افزود: با وجود همه اقدامات مطلوب صورت گرفته در مدرسه‌سازی بازهم به پنج هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان نیاز است.

انتهای پیام/گ

کودکان بازمنده از تحصیل در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار