کشف 85 مورد تخلف در بازرسی‌ از بازارهای کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 18شهریور تا 24 شهریور ماه سال جاری در مجموع 2 هزار و 263 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار صورت گرفته که 85 مورد تخلف کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده گفت:در این رابطه 61 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده که در مجموع 114 میلیون و 601 هزار و 750 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان کردستان 98 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 47 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت:عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده است.

سردارزاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به شماره تلفن 124 اطلاع داده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

بازرسی از 2 هزار و 263 واحد صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای سنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.