رفع کمبود فضا‌های آموزشی با احداث مدارس خیر ساز

معاون پشتیبانی استان گفت: احداث مدارس توسط خیرین، بخشی از کمبود فضا‌های آموزشی را تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت آموزش و پرورش استان دربازدید ازآموزشگاه ۱۸ کلاسه‌ی خیرساز توفیق ناحیه یک گفت: احداث مدارس توسط خیرین، بخشی از کمبود فضا‌های آموزشی را تامین می‌کند.

 

عبادی دراین بازدید ضمن اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان گفت:پروژه‌های تعریف شده آموزشی برای احداث به خاطر عدم تامین اعتبار لازم نیمه کاره مانده است و درحال حاضر برای آموزش وپرورش ثمری ندارد.

وی با بیان اینکه احداث فضا‌های آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز می‌تواند بخشی از کمبود‌های مذکور را تامین نماید افزود: سرعت ساخت وساز پروژه‌های خیّر ساز و بهره برداری از آن‌ها سریع است و برای آموزش وپرورش مفید می‌باشد.

معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: آموزشگاه ۱۸ کلاسه‌ی توفیق در حال حاضر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال وبا زیر بنای چهارهزارو ۷۰۰ متر مربع درمرکز شهر در حال احداث می‌باشد و هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عبادی افزود:این آموزشگاه یکی ازمدارس نمونه استان در شمال غرب کشور است و امیدواریم برای سال تحصیلی آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است این آموزشگاه با هزینه شخصی آقای غلامحسین مطهری ساخته می‌شود و این سیزدهمین پروژه‌ی آموزشی ساخته شده توسط وی می‌باشد.

 

انتهای پیام /ع

 

 

90 درصد پیشرفت فیزیکی مدرسه ساخته شده توسط خیرین در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.