مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

اصفهانی‌ها بیش از ۸ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار اصفهان امسال مبلغ ۸۴۱ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران از حضور پرشور خیران و میزان کمک‌های آن‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد و اظهار داشت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها 23 و 24 شهریور ماه برگزار شد و مردم نیکوکار اصفهان امسال مبلغ 841 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کردند.

وی با  اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در پایگاه‌های جمع‌آوری برپا شده در سطح استان افزود: کمک‌های مردم شامل  131 میلیون تومان به صورت نقدی و مبلغ 610 میلیون تومان کمک غیر نقدی بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 64 درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: هر ساله جشن ملی عاطفه‌ها با هدف گسترش فرهنگ احسان و نوع دوستی و کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به مشارکت 511 میلیون تومانی خیران در مرحله اول جشن عاطفه‌های سال گذشته اشاره کرد و افزود: با یاری خیران و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه امسال شاهد رشد کمک‌های مردمی به این جشن ملی و خدمت رسانی بودیم.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش 64 درصدی کمکهای مردم اصفهان به جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار