آزادی ۷۴مددجوی جرایم غیر عمد در کرمان

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان در جلسه هیات امناء ازآزادی 74 مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندانهای استان با پرداخت مبلغ بیش از 19 میلیاردو 354 ‌میلیون ریال را از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان گفت : از تعداد کل مددجویان آزاد شده 45 مددجو با پرداخت مبلغ 4میلیاردو 68 میلیون ریال توسط ستاد دیه استان ، 13 نفر با پرداخت مبلغ 3 میلیاردو 267 میلیون ریال از محل کمک های ستاد دیه کشور ، 6 نفر با پرداخت 10 میلیاردو 219 میلیون ریال از محل کمک های صندوق مستقل تامین خسارت های بدنی ، 2 نفر با پرداخت مبلغ 1 میلیاردو 800 میلیون ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه دولتی و 7 نفر بدون پرداخت هی گونه وجهی از زندان آزاد شدند.
وی افزود : با تلاش مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در سطح زندانهای استان با 69 نفر از شکات پرونده ها مذاکره کردیده که بیش از مبلغ 63 میلیاردو 578 میلیون ریال تخفیف بدهی و رضایت اخذ گردیده است که نسبت به مدت مشابه در سال 95 می توان گفت تقریباً 10 درصد رشد دادشته است .
موسوی قوام در ادامه بیان داشت : ستاد دیه استان در کنار آزاد سازی زندانیان غیر عمد بحث فرهنگ سازی را هم دنبال می کند که می توان به برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی برای راکبین موتور سیکلت در سطح شهر کرمان با همکاری راهنمایی و رانندگی استان و همچنین ایجاد یک غرفه در نمایشگاه هفته دولت به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عموم مردم جامعه عنوان نمود.
وی در پایان گفت :در حال حاضر تعداد 302 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندانهای استان تحمل حبس مس نمایند که برای آزادی آنان حدود 8 میلیارد تومان نیاز است .
همچنین در پایان جلسه پس از بررسی پرونده مددجویان زمینه آزادی تعداد 15 نفر از مددجویان زندانهای استان فراهم شد که از این تعداد 10 نفر با پرداخت مبلغ 1 میلیاردو 389 میلیون ریال از محل کمک های مردمی و خیرین ، تعداد 3 نفر از محل منابع صندوق تامین خسارت های بدنی و مابقی از محل کمک های ستاددیه کشور می باشد.
انتهای پیام/ی

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار