نماینده دشتی و تنگستان تاکید کرد؛

زیرساخت‌های صادرات مواد معدنی در دشتی و تنگستان تکمیل شود

نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های صادرات مواد معدنی در دشتی و تنگستان فراهم شود.

زیرساخت‌های صادرات مواد معدنی در دشتی و تنگستان تکمیل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال الدین شهریاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و گسترش سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان را با جدیت دنبال می‌کنیم و امیدواریم شاهد تسهیل در سرمایه‌گذاری باشیم. در نشستی که با کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، موضوعات مختلف در مورد اقتصاد و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان مورد بررسی قرار گرفت. تکمیل مطالعات اکتشاف طرح بیتومین (قیر طبیعی) از موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود که مقرر شد شاهد تسریع در آن باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بالقوه صادرات مواد معدنی در دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و پیگیری مناسب شاهد تسریع در ایجاد و راه‌اندازی اسکله صادرات مواد معدنی باشیم.

شهریاری بر لزوم به جریان انداختن سرمایه‌گذاری مشارکتی با بخش خصوصی و آغاز مطالعات کلان و اکتشاف طرح فسفات در شهرستان‌های دشتی و تنگستان تاکید کرد. با نظر مساعد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد در اسرع وقت هیئتی کارشناسی از مدیران سازمان برای تسریع در انجام پروژه های مذکور به منطقه اعزام شوند.

انتهای پیام /پ

زیرساخت‌های صادرات مواد معدنی در دشتی و تنگستان تکمیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.