منطقه ویژه جازموریان فعال می شود

استاندار کرمان گفت: در استان حدود سه منطقه ویژه اقتصادی فعال وجود دارد که در این دولت تلاش می شود منطقه ویژه اقتصادی جازموریان نیز فعال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان، از مدیران استان کرمان به عنوان مدیرانی توسعه گرا و علاقه مند به حفظ محیط زیست یاد کرد گفت: اولین استانی هستیم که اختیارات کامل در حوزه محیط زیست را دریافت کرده ایم و بر این اساس با رعایت موازین حفظ محیط زیست، سعی می کنیم در مسیر توسعه واحدهای صنعتی به درستی اقدام کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر، در بحران زیست محیطی قرار گرفته ایم که اگر الزامات مربوطه را رعایت نکنیم، همه گرفتار خواهیم شد و همه باید ملزم به حفظ محیط زیست باشیم و در این مسیر نیز نباید مانع توسعه بود.
استاندار کرمان، افزود: برای رسیدن به توسعه همه باید دست به دست هم دهیم زیرا این اقدام کار یک فرد و یک جناح نیست و همه باید در این مسیر همراه باشیم
وی بیان کرد: استان کرمان کارآمدی، توانمندی و عقلانیت و اتحاد سیاسی خود را نشان داده است و این باور را ایجاد کرده که این استان پر از گنج می تواند استانی نمونه در سطح کشور باشد.
وی بیان کرد: ظرفیت های فراوانی در استان کرمان وجود دارد که به درستی از آنها استفاده نکرده ایم و باید فضا را برای مدیران توسعه گرا برای ساخت استان کرمان باز می کردیم.
وی با اشاره به اینکه مناطق ویژه اقتصادی مربوط به کشورهای در حال توسعه است، ادامه داد: به دلیل تمرکزگرایی در کشورهای جهان سوم، نیاز به ایجاد این مناطق حس شده است و در کشورهای جهان اول، تمام کشور، منطقه آزاد است.
وی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان یکی از مناطق برتر کشور یاد کرد و ادامه داد: در استان کرمان حدود سه منطقه ویژه اقتصادی فعال وجود دارد که در این دولت تلاش می شود منطقه ویژه اقتصادی جازموریان نیز فعال شود.
استاندار کرمان گفت: مناطق ویژه اقتصادی استان کرمان در دولت های یازدهم و دوازدهم به خوبی به دلیل سیاست های خردگرایانه دولت، رونق خوبی پیدا کرده اند.
وی اظهارکرد: امیدواریم حرکت توسعه استان با سرعت بیشتری در دولت دوازدهم ادامه یافته و پروژه های جدید تری را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ی

کرمان، پیشرو در رعایت الزامات زیست محیطی در مسیر توسعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار