ماجرای هجوم مورچه ها به نوزادان دوقلو در کنار سطل زباله بیمارستان صحت دارد؟

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس توضیحاتی را درباره هجوم مورچه ها به نوزادان دوقلو در این شهرستان ارائه کرد.

ماجرای هجوم مورچه های به نوزادان دوقلو در کنار سطل زباله بیمارستان صحت دارد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعباس مومنی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس، گفت: 25 مرداد ماه امسال حوالی ساعت 17 و 30 تا 18 یکی از همراهان بیمار در اورژانس این بیمارستان متوجه صدای گریه نوزاد از پارکینگ اورژانس می شود.

وی با بیان اینکه فاصله پارکینگ تا در اورژانس 50 متر است و به دلیل همین فاصله کم، همراه متوجه صدای گریه نوزاد شده است، افزود: وی پس از مراجعه به پارکینگ با کالسکه حمل نوزادی مواجه می شود که دو کودک در آن قرار داشتند.

مومنی ادامه داد: این فرد بلافاصله مسئولان اورژانس را در جریان گذاشته و کودکان به اورژانس منتقل و توسط پزشک اورژانس معاینه می شوند و پس از آن با توجه به مساعد بودن حالشان در بخش اطفال تا روشن شدن ماجرا بستری می شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این کودکان بسیار تمیز و به همراه وسایل مورد نیاز در پارکینگ این بیمارستان گذاشته شده بودند و هیچ گونه مشکلی نداشتند.

مومنی تصریح کرد: با توجه به پیدا شدن این کودکان در پارکینگ بیمارستان تامین اجتماعی، مراتب به نیروی انتظامی و مسئولان قضایی اطلاع داده شده و پس از صدور گواهی سلامت برای کودکان از سوی پزشکان متخصص و با دستور دادستانی در پنجم شهریورماه جاری در سلامت کامل تحویل بهزیستی شدند.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس ضمن واکنش نسبت به انتشار خبری دروغین که موجب تشویش و ناراحتی اذهان عمومی شده است، گفت: از رها شدن کودکان بسیار ناراحت شدیم اما انتشار اخبار کذب در این خصوص از جمله هجوم مورچه ها به کودکان را که موجب التهاب و ناراحتی در جامعه شده به شدت محکوم و از مجاری قانونی پیگیری می کنیم.

بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس در بندرعباس با ظرفیت اسمی 300 تختخواب که هم اکنون 225 تخت آن فعال است، دارای تمام بخش های عمومی و تخصصی است.

روز شنبه 25 شهریور خبری در فضای مجازی و برخی سایت های خبری مبنی بر هجوم مورچه ها به نوزادان دوقلویی که در کنار سطل زباله یکی از بیمارستان های بندرعباس رها شده بودند، منتشر شد که موجی از ناراحتی و التهاب را در میان مردم در پی داشت.
منبع: ایرنا

انتهای پیام/

تکذیب هجوم مورچه ها به نوزادان دوقلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار