بازداشت ۷ نفر در مالزی در ارتباط با حادثه آتش‌سوزی در دارالقرآن پسرانه

رسانه‌های مالزی از بازداشت ۷ نفر در ارتباط با وقوع آتش‌سوزی در دارالقرآنی در کوالالامپور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، رسانه های دولتی مالزی اعلام کردند 7 مظنون در ارتباط با حادثه آتش‌سوزی در یک دارالقرآن پسرانه در کوالالامپور، بازداشت شدند. این آتش سوزی روز پنجشنبه رخ داد و بر اثر آن 21 دانش آموز و 2 فرد دیگر کشته شدند.

رئیس پلیس کوالالامپور روز گذشته (شنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: افراد بازداشت شده بین 11 تا 18 ساله هستند و همه آنها کسانی بوده اند که یا مدرسه را ترک کرده و یا اخراج شده اند. تحقیقات در خصوص علت وقوع این آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

شاهدان عینی اعلام کردند که روز پنجشنبه هنگام وقوع آتش سوزی صدای گریه و فریاد کمک از داخل این ساختمان شنیده می شد. یکی از این شاهدان در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد: من کودکانی را دیدم که به کنار پنجره آمده بودند؛ اما نمی توانستند خارج شوند. ما هم سعی کردیم به آنها کمک کنیم اما نتوانستیم وارد ساختمان شویم.

یکی از مقامات آتش نشانی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: زمانی که نیروهای امداد رسیدند تقریبا 90 درصد ساختمان در آتش سوخته بود و صدای گریه افراد گرفتار از داخل ساختمان شنیده می شد. گروه امداد فقط توانست 5 نفر از کودکان را از داخل ساختمان نجات دهد.

گزارشها حاکی از آن است که شناسایی قربانیان ممکن است چندین روز زمان ببرد چون پوست این افراد به شدت در آتش سوخته است. همه افراد کشته شده بین 13 تا 17 ساله بوده اند. رسانه های مالزی در ابتدا تعداد کشته شدگان را 25 نفر اعلام کرده بودند.


انتهای پیام/

 بازداشت ۷ نفر در مالزی در ارتباط با آتش‌سوزی در یک مرکز اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار