آماده باش232 گروه انتظامی همزمان با بازگشایی مدارس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:232 گروه انتظامی از اول مهرماه در سطح استان ایمنی عبور و مرور درون شهری و برخورد با متخلفان را برعهده خواهند داشت.

سرهنگ رضایی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: 232 گروه انتظامی در قالب 38 تیم خودرویی، 45 تیم موتورسوار و 149 پاس پیاده از اول مهرماه در سطح استان ایمنی عبور و مرور درون شهری و برخورد با متخلفان را برعهده خواهند داشت.


وی افزود: با موتورسوارانی که در اطراف مدارس دخترانه ایجاد مزاحمت کنند بدون اغماض برخورد خواهد شد و موتورسیکلت آنها در مرحله اول یک هفته و در بار دوم تا یک ماه توقیف می شود.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت : به وسایل نقلیه سنگین نیز در ساعات شروع و تعطیلی مدارس اجازه تردد در سطح شهر داده نخواهد شد.


سرهنگ رضایی با بیان اینکه از فعالیت سرویس های مدارس فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: برای تمامی رانندگان سرویس های مدارس در مرکز استان مجوز فعالیت صادر می شود و لباسی متحد الشکل برای آنان در نظر گرفته شده تا شناسایی آنها تسهیل شود.


وی گفت:سرویس های مدارس حق ندارند بیش از ظرفیت، دانش آموز سوار کنند و اگر تصادف منجر به جرح یا فوت و یا تخلفات حادثه ساز داشته باشند نیز اجازه فعالیت پیدا نخواهند کرد.


سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه در مهرماه سال گذشته 24 دانش آموز در حوادث رانندگی مجروح شدند، افزود: با توجه به تقارن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم و فعالیت و تردد هیأت های مذهبی در سطح شهر به ویژه در ساعات غروب و شب، رانندگان علاوه بر رعایت حال دانش آموزان به هیأت های عزاداری نیز توجه داشته باشند تا شاهد بروز حوادث در سطح شهرها نباشیم .
انتهای پیام/ب

آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.