برقراری امنیت در مرزهای آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان گفت :مرزهای استان آذربایجان غربی امن هستند و وحدت ملی در استان حاکم است.

برقراری امنیت در مرزهای آذربایجان غربی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در شورای اداری استان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت :مرزهای استان امن هستند و انسجام و وحدت ملی در استان حاکم است.

وی ادامه داد: آمادگی کامل برای مقابله با توطئه های دشمنان در استان وجود دارد.

سعادت با اشاره به نبود کشاورزی مدرن در آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاری برای ارتقای صنعت کشاورزی انجام نشده و همین امر موجب سوق دادن مردم به کشاورزی سنتی شده است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه گفت: ارتقای بخش کشاورزی برای مردم ما نجات دهنده است چرا که هیچ بهره وری در این بخش نداریم.

استاندار آذربایجان غربی افزود:  بودجه لازم برای اتمام پروژه های نیمه تمام باید در نظر گرفته شود تا این پروژه ها به بهره برداری برسند.

سعادت با اشاره به اینکه باید در همه مناطق مرزی اشتغال زایی ایجاد شود گفت: برای اولین بار از محل درآمدهای بازارچه مرزی پیرانشهر در این منطقه واحدهای اشتغالزایی ایجاد می شود تا سرمایه گذاران بتوانند برای اشتغالزایی منطقه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

انسجام و وحدت ملی در استان حاکم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.